Bruker-158599 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hei. Jeg lurer på hva man må gjøre får å bli bannet fra live. Jeg vet at hvis du har en moddifisert xbox og går på live så kan du bli bannet, men hva annet kan du bli bannet for? Takk for svar Endret 29. desember 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei. Frostår nå ikke helt hva du er ute etter. Vil du bli bannet? 99.9 % sikkert er det hvertfall at du ikke blir bannet pga. ulovelig nedlastet musikk. Såvidt jeg vet har ikke Windows mulighet for å skjekke filer du har lagret på xboxen din. Du kunne jo kanskje også ta en titt her? Uansett vær grei å kjøp orgentlig musikk istedefor å last ned ulovlig. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Hei. Frostår nå ikke helt hva du er ute etter. Vil du bli bannet? 99.9 % sikkert er det hvertfall at du ikke blir bannet pga. ulovelig nedlastet musikk. Såvidt jeg vet har ikke Windows mulighet for å skjekke filer du har lagret på xboxen din. Du kunne jo kanskje også ta en titt her? Uansett vær grei å kjøp orgentlig musikk istedefor å last ned ulovlig. Ha en fin dag! Takk for svar Nei, jeg er ikke etter å bli bannet, men jeg lurte bare på hva som skal til får å bli bannet. Hva som er grunnen til at folk blir bannet. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 En del ulovlige saker på Xboxen din? hehe Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 En del ulovlige saker på Xboxen din? hehe Nei. Kan høres ut som det. Jeg vil bare unngå å bli bannet fra live. På xboxen min er alt lovelig Jeg synes det er greit å vite hva jeg ikke skal gjøre så jeg slipper å bli bannet Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Greit det! Beklager jeg ikke kunne hjelpe deg mer. Du for ha en fin påske Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Du hjalp meg med det jeg lurte på, så jeg fikk svar på spørsmålet God påske Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Har du ikke modifisert konsollen, så blir du ikke bannet... Eller hvis du har modifisert den med "safe" firmware (ixtremeLT) og du vet hva du skal gjøre med isofilen før du brenner, så blir du ikke bannet (i følge folka bak ixtreme). Men er det egentlig så farlig da?? du får fint 500kr for en bannet konsoll uten hdd, og en ny arcade koster 1000kr Endret 4. april 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Tror du kan bli banna for å bruke en fake HDD også. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tror du kan bli banna for å bruke en fake HDD også. tro kan du gjøre i kjerka. Fake harddisker har ikke blitt utestengt ennu. Om det skjer?, kanskje? skjer dette så er det kun harddisk som ikke vil virke, dette skjedde med "Datel" minnet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det går også an å bli bannet ved å oppføre seg som en ravende idiot i spill sammen med andre. Går du aktivt inn for å ødelegge spillopplevelsen for andre kan du bli rapportert, og det vil bli tatt en avgjørelse om det er verdt ban eller ikke. Dette blir da mest sannsynlig en tidsbegrenset utesperring. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 en annen mulighet er hvis man spiller et spill flere uker før release. Men da må man vel jobbe på fabrikken som trykker spilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå