Gjest Slettet+513 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Har lyst til å spille det igjen men jeg har glemt nesten alt om spillet og jeg spillte det ikke hjemme så jeg trenger litt hjelp til å finne ut hva det heter. Det jeg husker: Realtime strategi spill med alright grafikk og tror det var 4X eller lignende. Det jeg husker best var at hvis skipene ble ødelagt eller var underlegne og man tilfeldigvis hadde noen marineskip i reserve kunne man bruke de til å boarde fiendens capital ship og så se en videosekvens med skyting og etter en stund vite utfallet av boardinga av et nytt videoklipp. jeg husker at jo bedre marine soldatene var trent i forhold til crewt på fiende skipet jo større sjanse var det å klare å kapre det. Husker jeg likte spillet på grunn av dette men jeg har av en eller annen grunn glemt navnet. hjelp! Endret 4. april 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kan det være Nexus: The Jupiter Incident? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Kan det være Nexus: The Jupiter Incident? Takk vet ikke om det er riktig ennå men jeg tror det kan være det. Edit: Nei det var ikke dette spillet men lignet litt. Endret 4. april 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Homeworld eller Homeworld 2 da? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kan det ha vært X2 eller 3 spillene? Vet at de har no boarding og greier, men er vel i grunn ikke et RTS spill. Men beskrivelsen lignet litt. Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Master of Orion? Galactic Empires? Det er ihvertfall de eg kan komme på... mener det er et til, men husker bare ikke ka det het. Det som Nexus: Jupiter incident er basert på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå