Jotun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Svarte.... Der røyk Rooney igjen ja.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Evt ikke. Han halter som faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Løp det av! Nei, bytt han ut. Vi trenger han i ligaen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Faen, Rooney med noe som så ut som overtråkk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Wtf? Where did THAT come from? Herr Brun da?!? Tydeligvis inspirert av en viss Cole? Hæ? Målet til Nani. Var jo en blåkopi av Joe Cole sitt mål imot oss... Hehe. Sånn sett. Jeg skrudde på rett etter at de hadde vist det for siste gang. Det var det at det overhodet sto 2-0 jeg ble overrasket over. Enda ikke sett målet, men hørte det var vakkert. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Der skjedde det som ikke skulle skje... Kanskje han ikke var helt i orden lell. Endret 7. april 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ny overtråkk. Reprisen i slow mo...Ser ikke bra ut for Rooney Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Så ikke bare ut som et overtråkk, den så rimelig kjip ut. Helvette Men må få han av, spare han til ligaen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kan ikke Rooney spille så bør vi bytte først som sitt Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Han gir seg ikke, Come on Wazza Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Han trøkka over igjen :S Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Helvette til dritt. Tror han rister av seg overtråkket. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Han løper nok ikke den av, da er han bare altfor syk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Løp det av! Nei, bytt han ut. Vi trenger han i ligaen. Det er love å håpe... Men ny overtråkk på samme fot en ikke godt. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 En liten ting, bare jeg som har synes at Evra har virket litt blandende i pretasjonene de siste 2 ukene? Virker som han er sliten, eller litt av innsatsen virker ihvertfall til å være borte Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Han løper nok ikke den av, da er han bare altfor syk. Ehh? Det var bare så vidt overtråkk, en typisk klassisk overtråkk noe som man rister av seg eller varer kun et par uker. En liten ting, bare jeg som har synes at Evra har virket litt blandende i pretasjonene de siste 2 ukene? Virker som han er sliten, eller litt av innsatsen virker ihvertfall til å være borte Evra har underprestert i flere måneder og det har jeg sagt også. Helt utrolig at han ikke har blitt satt på benken. Han har jo tross alt spilt alle PL kampene i denne sesongen tror jeg. Endret 7. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rafael har jo spilt bra så langt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Utenom den idiotiske etterslengeren. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rafael har jo spilt bra så langt! For meg så har Ribery vært lilleputt og Rafael en spiller med klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå