Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herregud, jeg er ute på kjøkkenet og henter Pizzaen, også står det 2-0? Hva faen skjer? Jeg liker det!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Haha, her snakker vi. Fy faen for en start Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Herregud, jeg er ute på kjøkkenet og henter Pizzaen, også står det 2-0? Hva faen skjer? Jeg liker det!! Grunnen til at det bare står 2-0 er at du er tilbake. Bare stå ved ovnen resten av kvelden, så går dette fint. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Fantastisk start! Hold trykket oppe nå Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 hahaha! Fantastisk ! Champagnefotball Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herregud, jeg er ute på kjøkkenet og henter Pizzaen, også står det 2-0? Hva faen skjer? Jeg liker det!! Grunnen til at det bare står 2-0 er at du er tilbake. Bare stå ved ovnen resten av kvelden, så går dette fint. Fikk med meg det første målet da, var bare borte i maks ett minutt Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Wtf? Where did THAT come from? Herr Brun da?!? Tydeligvis inspirert av en viss Cole? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Rooney header over? Noe er galt med han i dag... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Wtf? Where did THAT come from? Herr Brun da?!? Tydeligvis inspirert av en viss Cole? Hæ? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Faen som de jobber i dag, skulle gjort det samme på Lørdag. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 det er jo latterlig! Vi skulle hatt først! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Meget urutinert av Rafael! Helvette altså, trenger ikke mer nerver hver gang Ribery skal utfordre. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har problemer med dritten 247? Nope Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rooney header over? Noe er galt med han i dag... I dag putter han med den skadede foten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har problemer med dritten 247? Jeg kom ikke inn i går, har ikke prøvd i dag. Men virker ut som de har ahtt problemer da kameraten min også hadde problemer i går. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Wtf? Where did THAT come from? Herr Brun da?!? Tydeligvis inspirert av en viss Cole? Hæ? Målet til Nani. Var jo en blåkopi av Joe Cole sitt mål imot oss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå