Torstein Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det at Rooney spiller ender i katastrofe, merk mine ord. Han må forlate banen innen 60 minutter og blir ute resten av sesongen. Dette er psykologisk spill fra ende til annen. Et simpelt overtråkk. Sir Alex har servert oss bullshit fra første stund. Det samme tenker jeg. Bayern har entret England med stor tro på avansement. Det at Rooney ikke skulle spille var rett og slett perfekt for dem. De fikk nok et LITT annet syn på kampen da de fikk i fleisen at Rooney skulle spille. Genialt av SAF. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da blir det pils! Da sier vi takk til deg... hæhæhæ. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 w00t, rooney starter, det hadde jeg ikke ventet meg. Hvor lenge vil han være på banen mon tro? helt til det har sikret seieren Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Løkka te', gutta. Måtte Rooney skade seg akkurat nok til at han er i form til VM, men ikke et sekund før. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herlig at Rooney skal starte.. en sinnsykt positiv overraskelse.. Dette blir bra Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg er blitt rundlurt!! Argh, at jeg alltid biter på Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Gibson og en småskadet Rooney fra start, herlighet. Går vi videre er det et mirakel. Rafael mot Ribery/Robben skal bli spennende. Synes det er kjipt at Ferguson er såpass feig at han stiller 4-5-1 på hjemmebane i en kamp vi må vinne. Og Berba på benken igjen, får ingen kontinuitet og nå blir han benket til fordel for en Rooney som umulig kan være 100% fit? Eller har SAF drevet med mindgames igjen? Endret 7. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 aiaiaia, håper det bare har vært lureri fra SAF fra dag 1, og at han er 100% fit. Skeptisk til at Gibson starter, men satser på at han gjør en kanon kamp! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) ROONEY Nei, no ble jeg sikrere på seier I saw my mate, The other day, He claimed he'd seen, The white Pele, I asked my mate, Who is he?, He goes by the name of Wayne Rooney Wayne Rooney, Wayne Rooney Goes by the name of Wayne Rooney :love: :love: :love: Endret 7. april 2010 av RedLegend Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Synes det er kjipt at Ferguson er såpass feig at han stiller 4-5-1 på hjemmebane i en kamp vi må vinne. Kommer helt an på hvordan man ser det, er like mye en 4-3-3 oppstilling med Valencia og Nani på kantene. 4-5-1 bakover og 4-3-3 forover, helt greit. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Synes det er kjipt at Ferguson er såpass feig at han stiller 4-5-1 på hjemmebane i en kamp vi må vinne. Kommer helt an på hvordan man ser det, er like mye en 4-3-3 oppstilling med Valencia og Nani på kantene. 4-5-1 bakover og 4-3-3 forover, helt greit. Jeg og hadde fått for meg at det var slik vi spilte. Men det er jo ikke det, vingene er for lite med frem og støtte angriperen, det er noe både Rooney og Berba har lidd under. Får håpe Fletcher eller Gibson har fått beskjed om å hjelpe Rooney. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 SAF med litt mindgames før kampstart ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da er det vel bare å si lykke til og håpe dette går veien... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 hva vil dere ha PL eller CL, det går ikke an og velge begge deler. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Godeste Muller så litt skeptisk ut når han så Rooney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå