Boll1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Rooney spiller Endret 7. april 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Gibson....? Hva FAEN? Carrick og Gibson? Hmmm... Blir det å hjelpe med Rooney da..? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da er det faen meg viktig at han er 100%, blir meget grinete om dette er en gambling og det går galt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Måtte Rooney golle masse, masse i kveld, og gå forbi Messi slik at jeg vinner på tippinga Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er ikke helt med på Gibson, men Ferguson har gjort noen "rare" valg før som vi ikke har skjønt bæret av. Som i etterkant har vært smått geniale, så vi får håpe på det i dag også. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Vi tar laget en gang til VDS Rafael - Rio - Vidic - Evra Valencia - Fletcher - Gibson - Carrick - Nani Rooney men at Gibson starter er jeg skeptisk til hadde heller likt å sett park der Endret 7. april 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Haha, sitter fortsatt og ler etter at jeg leste at Rooney skulle starte i kveld. Leste før i dag at han var observert i trenignsklær, men det trengte jo ikke å ha noen betydning. Nå gleder jeg meg skikkelig. UNITED!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Såg det på gliset til SAF i pre-match intervjuet at det var noe muffens Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er ikke helt med på Gibson, men Ferguson har gjort noen "rare" valg før som vi ikke har skjønt bæret av. Som i etterkant har vært smått geniale, så vi får håpe på det i dag også. Gibson er mer offensiv og bedre offensivt enn de fleste andre av våre sentrale. Men når det kommer til possesion-spill så er han vel en av våre svakeste. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det at Rooney spiller ender i katastrofe, merk mine ord. Han må forlate banen innen 60 minutter og blir ute resten av sesongen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det at Rooney spiller ender i katastrofe, merk mine ord. Han må forlate banen innen 60 minutter og blir ute resten av sesongen. Dette er psykologisk spill fra ende til annen. Et simpelt overtråkk. Sir Alex har servert oss bullshit fra første stund. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå fikk jeg faktisk trua på avansement Håper bare han er 100%! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det at Rooney spiller ender i katastrofe, merk mine ord. Han må forlate banen innen 60 minutter og blir ute resten av sesongen. Dette er psykologisk spill fra ende til annen. Et simpelt overtråkk. Sir Alex har servert oss bullshit fra første stund. I så fall elsker jeg mannen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Faen nå starter nervene også, skulle ha tatt meg en øl viss det ikke var for at jeg må på jobb når kampen er ferdig... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Gibson? Er dette en vits? Skal ikke møte Burton Albion i Mikkemuscupen, men Bayern München i selveste Champions League. Dette var tragisk. Nå som det er sagt, så scorer han sikkert i kveld... Herlig at Rooney starter. SAF og bløffene hans. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 UBERMENSCH. Det er alt jeg har å si om Rooney. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da blir det pils! Da sier vi takk til deg... Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Håper faen mæg Rooney er 100% Ser ut som jeg skal se kampen med noen kompiser, så da blir det ikke noe særlig aktivitet i kamptråden for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå