Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bayern München

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi tar laget en gang til ;)

VDS

Rafael - Rio - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Gibson - Carrick - Nani

:love::w00t: Rooney :w00t::love:

men at Gibson starter er jeg skeptisk til hadde heller likt å sett park der

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Er ikke helt med på Gibson, men Ferguson har gjort noen "rare" valg før som vi ikke har skjønt bæret av. Som i etterkant har vært smått geniale, så vi får håpe på det i dag også.

Gibson er mer offensiv og bedre offensivt enn de fleste andre av våre sentrale. Men når det kommer til possesion-spill så er han vel en av våre svakeste.

Lenke til kommentar

Det at Rooney spiller ender i katastrofe, merk mine ord. Han må forlate banen innen 60 minutter og blir ute resten av sesongen.

Dette er psykologisk spill fra ende til annen. Et simpelt overtråkk. Sir Alex har servert oss bullshit fra første stund.

Lenke til kommentar

Det at Rooney spiller ender i katastrofe, merk mine ord. Han må forlate banen innen 60 minutter og blir ute resten av sesongen.

Dette er psykologisk spill fra ende til annen. Et simpelt overtråkk. Sir Alex har servert oss bullshit fra første stund.

I så fall elsker jeg mannen.

Lenke til kommentar

Gibson? Er dette en vits? Skal ikke møte Burton Albion i Mikkemuscupen, men Bayern München i selveste Champions League. Dette var tragisk. Nå som det er sagt, så scorer han sikkert i kveld...

Herlig at Rooney starter. SAF og bløffene hans. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...