Ol'H Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Må dere gi dere. Vi ledet 3-0 over Bayern. At vi ikke gikk videre skyldtes en dum gutt og et godt bayern lag. Vi gikk ut med stil. ikke som foregående år mot f,eks Porto og Ac. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ikke ofte man beskriver en seier som den jævligste kampen man har sett, men den 2. omgangen i går har gjort seg fortjent til det. Du skjønte veldi godt hva jeg mente Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Hæ? Ta det med ro, les det jeg skrev en gang til. Du vil etter hvert skjønne at jeg er enig med deg. 1337 er episk postcount. Må dere gi dere. Vi ledet 3-0 over Bayern. At vi ikke gikk videre skyldtes en dum gutt og et godt bayern lag. Vi gikk ut med stil. ikke som foregående år mot f,eks Porto og Ac. Og en trener som hadde lagt igjen hjernen hjemme. Er ikke noe sjakktrekk å spille 4-5-0 når man bare har ett mål til gode. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 1337 er episk postcount. Så du ville byttet postcounten din for 1337? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 1337 er episk postcount. Så du ville byttet postcounten din for 1337? Ja. Om den hadde stått der for evig og alltid, vel og merke. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 1337 er episk postcount. Så du ville byttet postcounten din for 1337? Ja. Om den hadde stått der for evig og alltid, vel og merke. Ikke nå lenger Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Må dere gi dere. Vi ledet 3-0 over Bayern. At vi ikke gikk videre skyldtes en dum gutt og et godt bayern lag. Vi gikk ut med stil. ikke som foregående år mot f,eks Porto og Ac. Og en trener som hadde lagt igjen hjernen hjemme. Er ikke noe sjakktrekk å spille 4-5-0 når man bare har ett mål til gode. Nani spilte spiss etter at Rooney gikk ut, å frem til Berba kom på banen. Sir Alex gjorde helt rett i å satse på kontringer. Har folk glemt sjansene til Gibson og Nani? I tillegg var vår sentrale midtbane helt kjørt i andre. Fletcher var som et slakt, Carrick gjør årets dårligste omgang og Gibson blir usynlig. Det var ikke på noen som helst måte Sir Alex skyld at vi fikk en utvist å kampen fikk andre premisser. Laget som var satt opp og taktikk kunne vært mer enn nok til å gå videre. Å skylle egentlig det, men vi er sliten, det så man også mot Chelsea. I tillegg forsvant alt av possesion med utvisningen, ikke bare grunnet den. Men at Carrick rett og slett ikke presterte som anker. Fletcher og Gibson kom seg aldri opp når vi hadde ballen, samtidig som Van Bommel styrte alt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Har ikke glemt den sjansen, men er en sjanse i løpet av en hel omgang nok for et topplag? Utenom den kontringen var det relativt dødt offensivt, misbrukte i tillegg de 2-3 cornerne vi hadde i omgangen. At laget ikke fungerer, er jo delvis Fergies feil. Han har tre bytter til rådighet, og kunne ha brukt dem. Han har Scholes og Giggs på benken. I tillegg putter han Berbatov inn når vi trenger mål mot slutten. Hadde han vært smart, så hadde han satt inn Macheda. Sistnevnte løper mer, og er sikkert raskere enn Berba også. Typisk matchvinner som kommer inn fra benken, noe vi har sett tidligere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Vi skulle sette inn Macheda i en kamp vi ikke har possesion eller sjanser? Du kan forresten se antall meter Berba løp på de få minuttene han spilte. Berba gjorde lite grunnet at han aldri fikk ballen, rettelse United hadde aldri ballen, men han prøvde samt at han vant flere dueller mot hodesterke tyskere. Byttet av Berba var helt rett når vi trengte et mål. Den eneste jeg savnet igår var Park for Valencia når vi forsvarte oss, evt for en elendig Carrick. Men jeg kan ikke peke på noen bytter å si de var direkte feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Park var vel ikke i troppen engang, så hadde vært litt vanskelig å få innpå han. Han kunne vel ha tatt inn Macheda sammen med Berba. I en slik situasjon må man satse alt, uansett om de hadde kontret inn enda et mål. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Park var vel ikke i troppen engang, så hadde vært litt vanskelig å få innpå han. Han kunne vel ha tatt inn Macheda sammen med Berba. I en slik situasjon må man satse alt, uansett om de hadde kontret inn enda et mål. Det var det eneste jeg savnet Som sagt, det hjelper ikke med spisser om vi ikke har ballen i laget. Men ja det hadde ikke vært feil siden Nani og Valencia begge var sliten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har ikke glemt den sjansen, men er en sjanse i løpet av en hel omgang nok for et topplag? Utenom den kontringen var det relativt dødt offensivt, misbrukte i tillegg de 2-3 cornerne vi hadde i omgangen. En sjangse? Husker godt 3 stk jeg. Nani sin, Gibson sitt skudd fra 15-16m midt på keeper samt Carrick sin styring himmelhøyt over, som kom fra 1 av de 2-3 cornerene vi hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå