Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bayern München

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MEN's ratings

Van der sar: Virtual bystander for the first 40 minutes and was outstanding again when Bayern started to apply the pressure. But there was nothing he could do stop Robben's stunning and decisive strike late in the second half. 8

Rafael: Picked to cope with Ribery's pace, it was his foul on the Frenchman – his second bookable offence – that earned him a dismissal five minutes after the break. Before that he'd looked a significant attacking threat. 6

Ferdinand: Rarely troubled as United controlled early on, but at put through his paces as Bayern applied the pressure and could do little to keep them at bay. 8

Vidic: Went missing when Olic scored, but in general threw his body in the way of everything to help the cause. Like the rest of the United defence he began to look increasingly harrassed as the match progressed. 7

Evra: Handled Robben almost perfectly in the first half, but that wasn't the case in the second. The Dutchman orchestrated Bayern's fight back and scored a fantastic goal to seal it. 7

Gibson: Darron who? Bayern probably thought. And they will still be asking how the Irishman was able to let fire from the edge of the area after only three minutes to give United a blistering start. 7

Carrick: Seemed to be the scapegoat for the first leg defeat, but was part of a United midfield that totally dominated midfield in the first half. Should've done better to deny Olic his goal before the break and also lost possession in the build-up to Robben's strike. 6

Fletcher: Just like Carrick marshalled midfield in the first half to put United in control, but forced to play more of a defensive role as Bayern went in search of the winner after the break. 7

Valencia: Never more has he looked like Ronaldo's replacement. Gave Badstuber twisted blood with his constant runs down the right – setting up both of Nani's goals and tormenting Bayern's defence until Rafael's red card. 8

Nani: One of his finest days in a United shirt. Ronaldo would have been proud of his countryman's performance, scoring two and tearing holes in Bayern's defence. Less of a threat when forced to play as a lone front man in the second half. 9

Rooney: The stadium had their hearts in their mouths when he went over on his right ankle again. Didn't score, but his very presence lifted the entire United team and how they resonded. 7

Enig i de fleste. Godt å se Nani få kreditt for innsatsen sin!

Lenke til kommentar

Det eneste man kan klage på er at vi spilte uten spiss og prøvde å holde BM på 3-1. Berbatov skulle nok kommet inn da vi tok av Rooney.

Å starte med Rooney synes jeg er riktig. Det var å gamble, men det måtte vi nesten gjøre

.....og det er veldig lett å være etterpåklok på et forum i Norge :)

Lenke til kommentar

Oioi.. Hva vil DETTE ha å si for kampen?

Hvor jævla irriterende kan en bli?

Wtf? Sorry for at jeg skriver.

Ojojoj. Hva kan DETTE ha å si for tc sitt humør!?

@AnewZ: Hva forventer man egentlig fra det holdet? :)

Lenke til kommentar

Første gangen jeg er innom siden i går. Hvem trodde Bayern skulle spille semi etter 3-0? Som om ikke Ferguson hadde gått på trynet i første kampen så gjør han det jammen meg her også. Rooney starter? Skjønte jo at han kom til å gå av med skade. Rafael ikke byttet ut? Skjønte jo at han ville få rødt. Spiller uten en jævela spiss? Robben sender Bayern i føringen, men Ferguson venter 5 jævela minutter før Berba kommer inn. Hvor faen er Macheda? Komisk coaching all the way. Det er kun én man kan skylde på for dette her, og det hverken Rafael eller dommern. Helt patetisk, Fergie! Svakeste coachinga jeg har sett noensinne.

Lenke til kommentar

Første gangen jeg er innom siden i går. Hvem trodde Bayern skulle spille semi etter 3-0? Som om ikke Ferguson hadde gått på trynet i første kampen så gjør han det jammen meg her også. Rooney starter? Skjønte jo at han kom til å gå av med skade. Rafael ikke byttet ut? Skjønte jo at han ville få rødt. Spiller uten en jævela spiss? Robben sender Bayern i føringen, men Ferguson venter 5 jævela minutter før Berba kommer inn. Hvor faen er Macheda? Komisk coaching all the way. Det er kun én man kan skylde på for dette her, og det hverken Rafael eller dommern. Helt patetisk, Fergie! Svakeste coachinga jeg har sett noensinne.

Oi, du er værre enn meg... :dontgetit: Men skal være enig i en ting, å bruke Berba igår som han gjorde, er noe av det mest nasale jeg har opplevd, men men....

Lenke til kommentar

Alex Ferguson sier på pressekonferansen: "The best team didn't win!" Dere vant kampen 3-2, så han mener altså at Bayern var best. Imponerende av SAF :)

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Kanonbra!

Guri... Hvor patetisk kan man bli?

Lenke til kommentar

Oi, du er værre enn meg... :dontgetit: Men skal være enig i en ting, å bruke Berba igår som han gjorde, er noe av det mest nasale jeg har opplevd, men men....

Nasalt? :p

Lenke til kommentar

Alex Ferguson sier på pressekonferansen: "The best team didn't win!" Dere vant kampen 3-2, så han mener altså at Bayern var best. Imponerende av SAF :)

lakabrent er du

Oi, du er værre enn meg...

Da skulle du hørt meg i natt når jeg var dritings i tillegg. Da skulle jeg ha SAF sparket. :whistle:

Jeg har oxo sagt slik, men igår var den værste kampen i hele mitt liv, det er det JÆVLIGSTE jeg har sett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...