tc47 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Oioi.. Hva vil DETTE ha å si for kampen? Hvor jævla irriterende kan en bli? Men sånn, da var jeg hjemme. Så hele 90 min nå på opptak uten å vite stillingen, yay. Og da har vi tapt 3 ut av 3 kamper mens jeg har vært vekke i England, 3 ut av 3. Nice. Vi vinner sikkert resten nå så lenge jeg blir her i Norge nå. Vi tapte og er ute. Rafael skulle hatt frispark før han taklet i første omgangen og fikk gult, et KLART frispark også. Også er andre så jævlig stygt gjort og det var jævla typisk Bayern fitter som går opp til dommeren og utnytter det at dommeren er en jævla pussy og har lite erfaring med sånne kamper og får han utvist. Ellers er det jo ikke så mye å si, etter det røde kortet var det nesten umulig når de har vinger som Robben og Ribery osv. Kan ikke klage på Utd, Fergie osv, eneste man faktisk kan klage på i kveld er Carrick. Tåpelig, rett og slett tåpelig. At folk sier at Fergie må ut nå osv, haha. Wtf. Var en herlig første omgang av oss, og Rafael var faktisk en av banens beste i første. Var helt vill fantastisk. Too bad, men det er ikke så veldig overraskende akkurat. Måtte bli en slik sesong etter tap av spillerne våre, og PL hadde jeg nesten aldri troa på. Rooney skade måtte jo komme snart, selv om det er 50% eller whatever. Og da ødelegger det det. CL skulle det aldri bli 3 finaler på rad på, selv om vi skulle gjort det bedre over disse to kampene. Ellers var vi jo fantastiske i kveld, men når det røde kommer så er det bare veldig synd. Unødvendig og ganske feilaktig, menmen. Life goes on. Endret 8. april 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 *Og da har vi tapt 3 ut av 3 kamper mens jeg har vært vekke i England, 3 ut av 3. Nice. Hvordan får du til det ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Han mener vel at det hjelper lite å vinne i dag sålenge United allikevel ryker ut Kverulant i natt Limbeck? I natt og? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Who cares, vi tapte Limbeck. Ikke kampen men var tap uansett. Anyway... herlig at når vi først ryker i kvartfinalene så er det ingen andre engelske lag i semiene heller. Jeg er ihvertfall fornøyd med det der. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Oioi.. Hva vil DETTE ha å si for kampen? Hvor jævla irriterende kan en bli? Men sånn, da var jeg hjemme. Så hele 90 min nå på opptak uten å vite stillingen, yay. Og da har vi tapt 3 ut av 3 kamper mens jeg har vært vekke i England, 3 ut av 3. Nice. Vi vinner sikkert resten nå så lenge jeg blir her i Norge nå. Vi tapte og er ute. Rafael skulle hatt frispark før han taklet i første omgangen og fikk gult, et KLART frispark også. Også er andre så jævlig stygt gjort og det var jævla typisk Bayern fitter som går opp til dommeren og utnytter det at dommeren er en jævla pussy og har lite erfaring med sånne kamper og får han utvist. Ellers er det jo ikke så mye å si, etter det røde kortet var det nesten umulig når de har vinger som Robben og Ribery osv. Life goes on. uansett om det var frispark i forkant var den etterslengeren til rafael ganske oransj/rødt verdig i seg selv og har ikke noe på en fotballbane å gjøre.. og hadde linjedommeren sett vidic sin så hadde han sannsynligvis fått gult/rødt kort og han hadde flere søknader utover i kampen.. og dommeren tilkaller faktisk rafael før så mye som en bm spiller rekker å komme bort til han så ser ikke ut som han var i tvil spør du meg og den 2e forseelsen er jo bare håpløs når man allerede har gult.. har sett flere som har fått gult for det og synes det er på sin plass. ja det er jævlig å ryke i cl, ihvertfall på bortemål og når man gir det bort etter en maktdemonstrasjon i 40min. men dommeren idag er faktisk en av de bedre jeg har sett i år! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Vi gikk ut ja, men vi tapte ikke tre på rad. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan ikke si at Bayern gikk videre ufortjent? De har jo et stjernespekket lag de også og var fint på høyde med United kvalitetsmessig. Nå er jeg meget spent på Robben videre ut sesongen, ser ut til at Nederland kommer til å stille med et fantastisk lag til VM i sommer. Snijder gjør det meget bra i Inter, Robben i Bayern. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan ikke si at Bayern gikk videre ufortjent? De har jo et stjernespekket lag de også og var fint på høyde med United kvalitetsmessig. United var flere hakk bedre kampene sett totalt. Flere rotemål ødelegger hele opplegget Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 United var flere hakk bedre kampene sett totalt. Flere rotemål ødelegger hele opplegget Jepp, og dere vant faktisk kampen 3-2 også, fair resultat. Første kampen dere dreit dere, og får svi for det nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hadde ikke Rafael blitt utvist, hadde det vært United som var i semien. Selv med en mann mindre skapte vi store sjangser (Nani skudd, Gibson skudd fra 16 og Carrick sitt på corner som gikk himmelhøyt over). Første kamp var det en jevn kamp med sjangser til begge lag, og det er helt utrolig hvor uheldige United var! Først Vidic i tverrleggeren, så fucker forsvaret det helt opp og vi taper 2-1. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hadde ikke Rafael blitt utvist, hadde det vært United som var i semien. Selv med en mann mindre skapte vi store sjangser (Nani skudd, Gibson skudd fra 16 og Carrick sitt på corner som gikk himmelhøyt over). Første kamp var det en jevn kamp med sjangser til begge lag, og det er helt utrolig hvor uheldige United var! Først Vidic i tverrleggeren, så fucker forsvaret det helt opp og vi taper 2-1. Det går da begge veier. Nå er jeg hverken Bayern fan eller noe generelt fan av noe engelske lag og så kampen nøytralt. Utvisningen er helt grei og det er slik det er, ansvaret ligger til syvende å sist hos spilleren. Om det er 10 mann eller 11 mann man spiller mot har ingenting å si, det er slik reglene er. Og jeg må si at Bayern imponerte meg like så som United gjorde. Men dere kan ikke komme hit å si at United er så mye bedre en Bayern, når de over 2 kamper står "likt". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hadde ikke Rafael blitt utvist, hadde det vært United som var i semien. Det kan du ikke vite sikkert. Rafael ble utvist med en gang Bayern måtte fremover på banen, og ingen vet at de ikke hadde fått et mål på en halvtime selv om Rafael hadde vært på banen. Det blir ren spekulering. Bayern slo dere ut over 2 kamper, face it. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) United var flere hakk bedre kampene sett totalt. Flere rotemål ødelegger hele opplegget Jepp, og dere vant faktisk kampen 3-2 også, fair resultat. Første kampen dere dreit dere, og får svi for det nå. Du må lese innlegget Bolanos. Eg snakker om begge kampene og 4-4 er ikke et fair resultat totalt sett. Endret 8. april 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 United var flere hakk bedre kampene sett totalt. Flere rotemål ødelegger hele opplegget Jepp, og dere vant faktisk kampen 3-2 også, fair resultat. Første kampen dere dreit dere, og får svi for det nå. Du må lese innlegget Bolanos. Eg snakker om begge kampene og 4-4 er ikke et fair resultat totalt sett. Fair? Hva er fair? Rødt kort var riktig, er det ikke fair? Greit å være bitter, men her må vi berømme Bayern for den innsatsen de har gitt, å score 2 mål på Old Trafford etter at de ligger under 3-0 er ingen lett sak. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Helt greit at Bayern avanserte, men United er et bedre lag, noe vi beviste over de to kampene. 2-1 tap var helt greit i Tyskland, men dersom vi isolerer målene i mot - deflection og overovertid kasser, mens vi hadde fire 100% sjanser vi ikke omsatte i tellende resultat, deriblant en heading i treverket. Nå hadde BM sine sjanser de også, så igjen, 2-1 var et greit nok bilde av kampen. I går skampuler vi bayern i første omgang, men blir straffet hardt på Bayerns andre angrep i kampen. Som jeg skrev i pausen, målet til Olic kom til å få stor betydning. Andre omgang blir ødelagt for vår del når Rafael blir utvist og Rooney knapt klarer å bevege seg. Likevel, BM skaper ikke en dritt før de scorer på en kanongoal i det 74'. Før det har vi to kjempemuligheter til å sette spikeren i kista med Nani og Gibson, men disse blir skusselt bort. Etter Robbens scoring fikk vi ikke tak i ballen og det skal tyskerne ha kudos for. Jeg ser meget positivt på neste sesong om vi henter inn en dyktig sentral midtbanemann og en spiss. Gjerne en kantpiller til også, med minde Obertan får fart på sakene. Om Nani fortsetter fremgangen og leverer jent å trutt skal jeg spise ordene mine. Akkurat nå har vi to verdensklasse kantspillere og om de ikke er helt i eliten, så er de i alle fall gjennomført kvalitet. Begge var langt bedre enn Ribery og Robben i går kveld. Val and Nani er lyspunkter om dagen og slikt setter man pris på. Unge er de også! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fy faen så dårlig jeg sov i natt. Jævla drittkamp! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Synes det blir veldig smålig å klage på en dommer som gjorde en formidabel innsats i går. Det røde kortet er riktig, og om det er noen som fortjener pepper i de situasjonene er det urutinerte Rafael. Det første gule kortet er på grensen til rødt bare det - og en stopper ikke en overgangsmulighet når en allerede har et gult kort. United kunne også ledet med 4, om ikke samme syndebukk hadde vært så egoistisk - både Rooney og Nani var fri, mens Rafael valgte skudd. Når det kommer til målet til Olic er det en duell (han bruker skulderen), og det godkjennes ganske riktig. Synd for United at de røk ut etter en fantastisk første omgang, men sånn er fotball. De engelske lagene kommer sterkere tilbake neste år. Endret 8. april 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Synes det blir veldig smålig å klage på en dommer som gjorde en formidabel innsats i går. Det røde kortet er riktig, og om det er noen som fortjener pepper i de situasjonene er det urutinerte Rafael. Det første gule kortet er på grensen til rødt bare det - og en stopper ikke en overgangsmulighet når en allerede har et gult kort. United kunne også ledet med 4, om ikke samme syndebukk hadde vært så egoistisk - både Rooney og Nani var fri, mens Rafael valgte skudd. Når det kommer til målet til Olic er det en duell (han bruker skulderen), og det godkjennes ganske riktig. Synd for United at de røk ut etter en fantastisk første omgang, men sånn er fotball. De engelske lagene kommer sterkere tilbake neste år. En meget korrekt oppsummering. United bør kjøpe Robben eller Ribery, tabbe av Real å selge Robben. Endret 8. april 2010 av Samcki Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Synes det blir veldig smålig å klage på en dommer som gjorde en formidabel innsats i går. Det røde kortet er riktig, og om det er noen som fortjener pepper i de situasjonene er det urutinerte Rafael. Det første gule kortet er på grensen til rødt bare det - og en stopper ikke en overgangsmulighet når en allerede har et gult kort. United kunne også ledet med 4, om ikke samme syndebukk hadde vært så egoistisk - både Rooney og Nani var fri, mens Rafael valgte skudd. Når det kommer til målet til Olic er det en duell (han bruker skulderen), og det godkjennes ganske riktig. Synd for United at de røk ut etter en fantastisk første omgang, men sånn er fotball. De engelske lagene kommer sterkere tilbake neste år. Enig, å skylde på dommeren blir for dumt. Jeg kan se argumentene til de som hevder at Rafael ble offer for streng dømming, men det var helt greie kort begge to. Jeg syntes også det så ut som rafa filmet før han sparket ned Van Bommel når han fikk sitt første gule, så jeg syntes ikke han skulle hatt frispark. Ingen kan beskylde oss for å ha flaks med dommerne denne sesongen i alle fall, for jeg kan ikke huske en jævla kamp der vi har hatt marginene fra dommeren på vår side. Ihvertfall ikke i større kamper. Målet til Olic var helt greit, jeg har ingen klager. PS: Jeg har sett igjen hele kampen i reprise og jeg trekker tilbake 7'eren jeg gav til Carrick. Hva faen tenkte jeg med? Ble blindet av et par fantastiske pasninger i 1.omg, for i resten av kampen var han horribel. Flau over meg selv. http://www.redcafe.n...carrick-291555/ Endret 8. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fair? Hva er fair? Rødt kort var riktig, er det ikke fair? Greit å være bitter, men her må vi berømme Bayern for den innsatsen de har gitt, å score 2 mål på Old Trafford etter at de ligger under 3-0 er ingen lett sak. Fair kan selvsagt kveruleres på. Selvsagt. Det er fotball og den er rund. bla bla bla bla. Poenget var målet Evra gav bort i munchen, og forferdelig forsvarsspill på begge målene i går. Det snakket eg om. Er ikke bitter, har eg skrevet det? Og å score 2 mål på OT virket grusomt lett i går. Fryktelig lett. DET er ikke "Fair". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå