Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Scholes inn for å vinne baller? Neppe. Det "eneste" Scholes duger til om dagen er å ligge som en defensiv midtbanespiller for å fordele baller. Men etter hva jeg så mot Chelsea, feilpasning på feilpasning, er jeg tilogmed litt skeptisk til det. Og Owen har forsterket laget? Vel, på samme måte som Valencia har forsterket laget. Ronaldo ut - Valencia inn, Tevez ut - Owen inn. Forstår du poenget? Uten hadde vi vært svakere, men det vi solgte/ikke signerte er mye mye bedre. åååååå syyyyyt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er veldig spent framom denne kampen, har framleis trua på at vi skal kunne ta oss både til semi og finale i år også, men er samstundes forferdelig klar over at vi har ei monumental oppgåve framom oss i kveld. Bayern viste sist at dei er eit godt lag, og med Robben og Schweinsteiger tilbake i kveld så har dei enno litt meir kvalitet å spele på. Både defansivt og offansivt blir dette ei stor oppgåve for United. Framover er kanskje det eg er mest spent på å sjå. Både korleis vi stiller, men også korleis vi spelar. Vi har til tider verka litt krampeaktige framover utan Rooney og om det skulle vere tilfellet i dag, så kan vi nok sjå langt etter avansement. Eg håpar og trur at vi kan få sjå ein Berbatov som viser litt av sitt voldsomme potensiale i dag, at vi kan få to offansive vingar som kan sette stor fart og utfordre, samt at vi legger skikkelig press på Bayern frå start. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) vi vinner lett, bare se tilbake til kampen mot Roma når vi hadde tapt 2-1 på bortebane og kom til Old Trafford og vant 7-1 Endret 7. april 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Håper dette går veien.. Litt nervøs og har en litt dårlig følelse.. Får stole på at Valencia og Nani klarer og skape noe! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har ingen tro på at United ikke går videre. Klarer bare ikke se det. En slags fordel har dere også med bortemål, så 1-0 holder. Skulle Bayern score blir det festlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Lite aktivitet på forumet i dag... Hvor/hvordan skal dere se kampen? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) skal se kampen hjemme på viasat 4, på en 42 tommer lcd tv med en HD pvr dekoder (hjelper lite at det er HD når kampen sendes i vanlig sending) Endret 7. april 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 God start på sendingen på MUTV i hvertfall, frysninger (som vanlig) når Solskjær vipper ballen bak Kahn i Bayern målet Er vel ikke lenge før vi får bekreftelsen på om Rooney er klar eller ikke. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 jeg tviler på at han spiller, det er bare media som kommer med rykter om at han kanskje spiller. men man kan jo alltids håpe Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ryktene i presserommet sier at Rooney starter. RYKTENE Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) HAN STARTER :D Satan så rått Får håpe de ikke tar sjanser med han da.. Bør være 100% ! Endret 7. april 2010 av Berbastic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Lite aktivitet på forumet i dag... Hvor/hvordan skal dere se kampen? Treige forumet har vel skylda. Selv ser jeg kampen i rommet mitt. Er ikke så mange kamper som går på rommet mitt lenger, så må nyte de få onsdagskampene i CL som er igjen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 VDS - Evra, Rio, Vidic, Rafael - Valencia, Gibson, Carrick, Fletcher, Nani - Rooney. Liker ikke gamblingen med Rooney, og liker hvertfall ikke at Berba ikke starter. Skuffende Fergie, skuffende... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 det er bekreftet av sky sport at Rooney starter Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) VDS Rafael - Rio - Vidic - Evra Valencia - Fletcher - Gibson - Carrick - Nani Rooney ROONEY!!! Endret 7. april 2010 av Manx Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 VDS Rafael Rio Vida Evra Fletch Gibbo Carrick Nani Val Rooney Robben, Ribery, Bastian osv starter for Bayern. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dæven, vet ikke om jeg liker det :S Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Liker ikke gamblingen med Rooney, og liker hvertfall ikke at Berba ikke starter. Skuffende Fergie, skuffende... Liker ikke gamblingen jeg heller, men er strålende fornøyd med at Berba ikke starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå