Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bayern München

Latias

Anbefalte innlegg

Scholes inn for å vinne baller? Neppe. Det "eneste" Scholes duger til om dagen er å ligge som en defensiv midtbanespiller for å fordele baller. Men etter hva jeg så mot Chelsea, feilpasning på feilpasning, er jeg tilogmed litt skeptisk til det.

Og Owen har forsterket laget? Vel, på samme måte som Valencia har forsterket laget. Ronaldo ut - Valencia inn, Tevez ut - Owen inn. Forstår du poenget? Uten hadde vi vært svakere, men det vi solgte/ikke signerte er mye mye bedre.

åååååå syyyyyt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig spent framom denne kampen, har framleis trua på at vi skal kunne ta oss både til semi og finale i år også, men er samstundes forferdelig klar over at vi har ei monumental oppgåve framom oss i kveld. Bayern viste sist at dei er eit godt lag, og med Robben og Schweinsteiger tilbake i kveld så har dei enno litt meir kvalitet å spele på. Både defansivt og offansivt blir dette ei stor oppgåve for United.

Framover er kanskje det eg er mest spent på å sjå. Både korleis vi stiller, men også korleis vi spelar. Vi har til tider verka litt krampeaktige framover utan Rooney og om det skulle vere tilfellet i dag, så kan vi nok sjå langt etter avansement. Eg håpar og trur at vi kan få sjå ein Berbatov som viser litt av sitt voldsomme potensiale i dag, at vi kan få to offansive vingar som kan sette stor fart og utfordre, samt at vi legger skikkelig press på Bayern frå start.

Lenke til kommentar

Lite aktivitet på forumet i dag...

Hvor/hvordan skal dere se kampen?

Treige forumet har vel skylda.

Selv ser jeg kampen i rommet mitt. Er ikke så mange kamper som går på rommet mitt lenger, så må nyte de få onsdagskampene i CL som er igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...