Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Eg tror ingen av topp tre går uten poengtap resten av sesongen. Hvordan i all verden kan du si noe sånt? oi leste feil ja Endret 7. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Game, ja alt er din feil. Hvem skal slå Barca? Inter eller B-M? Det har jeg lite tro på, jævlig kjipt. Det er ingen annen serie enn laliga som ligger øverst i hatelisten min, serien er jo full av dritt. Hva skjedde egentlig? Jeg var ute på trening, men har visst hørt at dere ledet med tre mål. Så klarte dere å slippe inn to? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Uansett, er det bare jeg som har den meningen at Bayern Munchen kjøper alle de gode spillerne i tyskland? Fra andre tyske klubber. Har virket slik i årekker nå. Men jeg har ikke akkurat fulgt med så mye i den tyske serien da. alle er å ta i. i dag spilte gomez og olic som de har hentet fra tyske klubber. (Olic gratis fra HSV) men handling mellom tyske klubber vil jeg si er mye mer vanlig en i andre ligaer. Bayern har vel selv solgt 4-5 spillere til tyske lag denne sesongen. Top of my head, Baumjohan til schalke. podolski til køln, ze roberto til HSV. Men tyske ligaen er full av spillere Bayern fans godt kunne tenkt seg i Bayern Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det var etter første baklengsmål, ikke sant? Jeg får inntrykk av flere her at de fleste spillerne på banen presenterte ikke god nok? Blant annet Carrick? Hvordan var ellers kampen? Spennende eller møkk? Vurderer å se det i reprise imorra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Mye neste år her nå, er det ikke vi som har fått det på pukkelen en del ganger? Nei det er surt, kjenner følelsen. Kan ikke fordra å ryke ut i CL for Chelsea feks. Dog scoret vi 2 mål etter ALT var helsvart(kvarten sist), dere prøvde ikke på noe mot slutten. Mareritt på drømmenes teater gitt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Synes Rafael var jævlig uheldig i dag. Egentlig gjør han en bra kamp. Er viktig i det første målet. Det andre kortet er dritbillig, og det første hadde han vel ikke fått hvis han hadde fått frisparket han utvilsomt skulle hatt i forkant. [edit] Og, ja. Det er unødvendig og urutinert fra han sin side også, men gutten er fortsatt ung og har et voldsomt potensiale. Endret 7. april 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Uansett, er det bare jeg som har den meningen at Bayern Munchen kjøper alle de gode spillerne i tyskland? Fra andre tyske klubber. Har virket slik i årekker nå. Men jeg har ikke akkurat fulgt med så mye i den tyske serien da. Stemmer rimelig greit det, og det finnes det jo flere eksempler på i dagens tropp til og med! Gomez -> Store stjerna i Stuttgart før. Klose -> Stjernespiss hos W.Bremen Van Buyten -> Beste midtstopper for HSV før han meldte overgang. ------------------------------------------------------------------ Tidligere spillere jeg kommer på i farta: Marcell Janssen -> Stjerneback hos Borrusia Mönchgladbach, flopp hos Bayern. Valerien Ismäel -> Midtstopper nummer 1 hos W.Bremen før han kom til Bayern. Lukas Podolski -> Stjerne i Köln, ble vel det vi kaller flopp i Bayern. Torstein Frings -> Stjerne i W.Bremen, flopp i Bayern og stjerne i W.Bremen igjen. Tim Borowski -> "Stjerne" i W.Bremen, flopp i Bayern, tilbake til W.Bremen. Er jo et under at Per Mertesacker ikke havnet i Bayern da han byttet klubb fra Hannover for noen sesonger siden! Ikke minst Ballack. Håper Lyon vinner hele sullamitten. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) "It was 35 yards from goal," said Ferguson of Rafael's tug on Franck Ribery. "There was no threat and the referee wasn't going to do anything about it until they surrounded him. It is typical of Germans. They are like that." Fergie om det andre kortet til Rafael. Faen så billig det var. Sportinglife artikkel Endret 7. april 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vet ikke helt hva man skal si. Kjøreturen hjem fra kompisen var blytung. Vi gir bort disse to kampene til Bayern, og det gjør det jævlig bittert. Var ikke kamp en gang, og så presterer vi å ryke. Vi er så latterlig mye bedre enn dette laget, og det er rett og slett jævlig bittert at vi ryker på personlige feil. Evra på Allianz, Carrick på førstemålet i dag og Rafael som driter seg loddrett ut. Ikke noe mer å si enn det. Vi kan ikke vinne alt heller, og slike smeller som dette er på positivt langsiktig, hvis dere ser retorikken. Ikke så mye mer å skrive egentlig, er bare jævlig tom. Dette summerer opp det meste. Enkelt og greit. Forbanna surt å ryke på personlige feil mot et svakere fotballag. Spesielt etter en åpning som i dag. Falske forhåpninger er ikke koz. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tenk om Rafael hadde scoret da han kom alene mot keeper. Da hadde alt sett helt forskjellig ut. Fotballen er så utrolig nådesløs. Herregud som jeg hadde unnet Rafael en slik scoring. En synd og skam at våres exit skulle falle på hans skuldre. Jeg støtter Rafael fullt ut, han skulle ikke vært utvist. Den første skulle han hatt frispark, den andre kan diskuteres. Har lyst til å kjøpe ei drakt med Rafael på for å vise en gest av støtte. For en kamp av Nani forresten, herregud! Jeg gleder meg til å se hans fremgang! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg tror også dommeren ble påvirket av Bayern spillerne i det Rafael gjør den siste før han får rødt kort. Ribery blir forbannet og ber han dra opp det gule kortet og det tror jeg var det som satte punktum. Nanis steg nå er det å bli stabil, om han blir det har vi en ving med klasse. Ble litt redd når han så ut til å svime av der når han holdt seg for hjertet, fikk bare tanker om de som har omkommet av det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dere hadde nok ikke slått Barca i finalen uansett, så kansje like greit å bli ferdig med det. Det blir litt sånn, dere klarte det ikke i fjor, hvordan i huleste skulle det gått til i år? Ballen er rundt og alt det der, men Barca er det beste fotball laget pdd. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er nok rimelig sikker på om vi hadde møtt Barca i finalen hadde Sir Alex stilt med annerledes lag/formasjon osv. Vi tapte i fjor, men vi hadde ikke tapt mot de igjen tror jeg. Håper Lyon tar driten nå og Barca får seg en i trynet. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Forresten, noen som så hvordan Valencia kikket såvidt bort på dommeren mens han ruller, etter taklingen av van Buyten? Kan være jeg så feil, men jeg gliste i hvert fall. Guttorm, kan Rubin klare det på Camp Nou, kunne vi ha klart det på nøytral grunn. Vi kunne i tillegg ha spilt de ut etter alle kunstens regler. Og ja, det er forskjell på en gruppespill-kamp og en finale etc etc, men hvem vet? Endret 7. april 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Enig der da, det var derfor jeg sa at ballen er rund. Dog sto dere og måpte mens Barca spilte fotball i fjor, slik jeg ser var sjansen mye større da til å vinne, men ikke med sånn innsats. - CR og + Zlatan i hvert sitt favør bedrer ikke oddsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tørr å vedde en grønnlapp på at Barca ikke vinner CL i år. (selv om dette ikke er rett tråd å snakke om det) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dere hadde nok ikke slått Barca i finalen uansett, så kansje like greit å bli ferdig med det. Det blir litt sånn, dere klarte det ikke i fjor, hvordan i huleste skulle det gått til i år? Ballen er rundt og alt det der, men Barca er det beste fotball laget pdd. Fantastisk logikk. Vi har tapt mot de før, så hvorfor skulle vi slå de nå? Vel resultater varierer, noen ganger taper man, noen ganger vinner man. Chelsea som tapte ligaen til oss var f.eks. bedre enn barca over to kamper selv om de ikke gikk videre i fjor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Mye neste år her nå, er det ikke vi som har fått det på pukkelen en del ganger? Forskjellen ligger jo i at for United er det et reelt håp om å vinne noe "neste år"..... Forresten, noen som så hvordan Valencia kikket såvidt bort på dommeren mens han ruller, etter taklingen av van Buyten? Kan være jeg så feil, men jeg gliste i hvert fall. Du såg ikke feil. Han kikket bort under armene eller noe. Såg helt merkelig ut, og eg gliste eg også Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når han sprellet rundt et par ganger? I såfall så jeg at han tok et øye opp i såfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå