DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Natta. Håper jeg ikke våkner i morgen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Skylder ikke på dommern i dag, men jeg synes rødt var litt strengt. Jeg tror han avgjorde kampen dessverre. Jævla drittsesong, nå kan SIr Alex legge opp. Presterer med ås ette innpå en dritt Berbatov som ikke gjør en dritt og O'Shea. Fy faen, takk Ferguson. Klovn. SAF er tidenes største manager uansett klubb eller landslag. http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article2437525.ece Haha, priceless. Henvise til en idiotisk liste som om det er fasiten. For øvrig har SAF vunnet ligaen to ganger siden den gang. Samt en CL og klubb-VM, samt noe annet småtteri i Ligacuper. Arjen Robben bør vi faen signere fort som faen, klassespiller. Robben er god han, men i dag var han rævva hele kampen. Med unntak av målet dessverre. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå er jeg rett og slett sint, og det er sjeldent... Dommern gjorde en bra kamp, helt rettferdig rødt kort, Rafael som er tjukk i hodet på det første gule, andre var litt 50/50, men når første var så stygt så er det greit. Vi ble rett og slett for dårlige... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Eg tror dette kan gjøre ting bedre for oss i PL. Ble positiv til PL etter kampen i dag. Spilles det like bra fotball som før utvisningen i slutten av sesongen tror eg Chelsea skal få det tøft! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå spørs det jo om Chelsea snubler da... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Eg tror ingen av topp tre går uten poengtap resten av sesongen. Hvordan er kampprogrammet for topp tre resten av sesongen nå? Endret 7. april 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nei, det er sant Jotun, men det spørs om vi greier det da. Om vi greier PL er jeg overlykkelig! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Gidder ikke skrive noe særlig mer i kveld. Men siterer en av brukerne på vgd, sitter men akkurat den samme følelsen selv. Egentlig stolt. Full innsats, unge Rafael har knalltak på en av verdens beste vinger men ryker pga manglende rutine. Med ti mann skaper vi flere sjanser enn Bayern, som trenger et kanonmål av Robben for å redde 2-3 tapet sitt. Kan egentlig ikke be mer, utenom at vi hadde puttet selv på sjansene vi skaper på 3-1. Dette har kostet i svette, men jeg håper vi tar med innsatsen og flairen videre i sesongen og fullfører med stil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vet ikke helt hva man skal si. Kjøreturen hjem fra kompisen var blytung. Vi gir bort disse to kampene til Bayern, og det gjør det jævlig bittert. Var ikke kamp en gang, og så presterer vi å ryke. Vi er så latterlig mye bedre enn dette laget, og det er rett og slett jævlig bittert at vi ryker på personlige feil. Evra på Allianz, Carrick på førstemålet i dag og Rafael som driter seg loddrett ut. Ikke noe mer å si enn det. Vi kan ikke vinne alt heller, og slike smeller som dette er på positivt langsiktig, hvis dere ser retorikken. Ikke så mye mer å skrive egentlig, er bare jævlig tom. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Om ikke Berbatov blir solgt i sommer, eller om vi ikke henter inn en spiss forsterkning skal jeg faen boikotte United neste sesong. Berbatov kommer med sin late dritt personlighet og er ikke interessert i å score. Nå skriver du jævlig mye dumt. Hadde ikke trodd dette om deg. Virkelig? Hva mener du med det Sameboe? Du er vel ikke den riktige til å si det akkurat om du mener det jeg tror. Greit nok at det var ren overdrevet og fullt av raseri i det innlegget jeg skriver, men at du skal kommentere det blir bare komisk. Endret 7. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Om ikke Berbatov blir solgt i sommer, eller om vi ikke henter inn en spiss forsterkning skal jeg faen boikotte United neste sesong. Berbatov kommer med sin late dritt personlighet og er ikke interessert i å score. Nå skriver du jævlig mye dumt. Hadde ikke trodd dette om deg. Virkelig? Hva mener du med det Sameboe? Du er vel ikke den riktige til å si det akkurat om du mener det jeg tror. Greit nok at det var ren overdrevet og fullt av raseri i det innlegget jeg skriver, men at du skal kommentere det blir bare komisk. Så du sier at jeg pleier å whine om United, Ferguson og spillerne til vanlig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Så jeg gjør det? Så vidt jeg vet så pleier jeg ikke akkurat å whine mest her, man får lov til å være misfornøyd med en kamp eller to eller gjør man ikke? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Om ikke Berbatov blir solgt i sommer, eller om vi ikke henter inn en spiss forsterkning skal jeg faen boikotte United neste sesong. Berbatov kommer med sin late dritt personlighet og er ikke interessert i å score. Nå skriver du jævlig mye dumt. Hadde ikke trodd dette om deg. Virkelig? Hva mener du med det Sameboe? Du er vel ikke den riktige til å si det akkurat om du mener det jeg tror. Greit nok at det var ren overdrevet og fullt av raseri i det innlegget jeg skriver, men at du skal kommentere det blir bare komisk. Så du sier at jeg pleier å whine om United, Ferguson og spillerne til vanlig? Jeg tror han mener å si at du pleier å skrive masse dumt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Foreslår at Raste og Sameboe tar sin personlig disputt i forumkafeen eller på MSN. Her vil vi diskutere kampen og alt relevant til den. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke dømm Raste fordi han er født med silkeputer under armene da. Fra spøk til revolver, var herlig kamp til Rafael ble utvist. Men Rafael kommer helt sikkert til å vokse av det, å begynne å selge han pga dette vil være idioti. Nå må vi ikke glemme at de fleste skrøt så mye av han før utivisningen, og plutselig slår helomvendig fordi vi har blitt altfor vandt med å vinne kamper. Bayern Munchen er ikke noe dritt lag. Angående det med å hente klassespillere så er jeg helt enig, Berba har sine kamper, men det er alt for sjelden. Men skal vedde enn hundrings på at hvis vi selger han, så kommer han til å storspille. Uansett, er det bare jeg som har den meningen at Bayern Munchen kjøper alle de gode spillerne i tyskland? Fra andre tyske klubber. Har virket slik i årekker nå. Men jeg har ikke akkurat fulgt med så mye i den tyske serien da. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Dere skuffer meg! Hvem skal da slå BArca? Hater Barca og R-M, jeg er glad så lenge ingen av dem vinner noe i CL. Det blir jeg vel ikke i året. Game, du skuffer meg... Trodde at dere skulle vinne kampen etter å ha ledet 3-0(!) Endret 7. april 2010 av Fox Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article2437525.ece "A giant of football and yet his CV will always have an unmissable hole without that second European Cup. Clinch that and perhaps we can elevate him into the top three." Gjort det, samt et par seriemesterskap, ligacuper og annet rask. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Game, du skuffer meg... Trodde at dere skulle vinne kampen etter å ha ledet 3-0(!) Ja, beklager, det er min skyld at vi ufortjent røyk ut på bortemål, fikk et tidlig rødt kort og slapp inn et umenneskelig vollyskudd fra Robben. Beklager så meget! ta kontakt på PM for koordinatene til min o.posisjon, så er jeg disponibel som punchsekk og lynsjedokke... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Uansett, er det bare jeg som har den meningen at Bayern Munchen kjøper alle de gode spillerne i tyskland? Fra andre tyske klubber. Har virket slik i årekker nå. Men jeg har ikke akkurat fulgt med så mye i den tyske serien da. Stemmer rimelig greit det, og det finnes det jo flere eksempler på i dagens tropp til og med! Gomez -> Store stjerna i Stuttgart før. Klose -> Stjernespiss hos W.Bremen Van Buyten -> Beste midtstopper for HSV før han meldte overgang. ------------------------------------------------------------------ Tidligere spillere jeg kommer på i farta: Marcell Janssen -> Stjerneback hos Borrusia Mönchgladbach, flopp hos Bayern. Valerien Ismäel -> Midtstopper nummer 1 hos W.Bremen før han kom til Bayern. Lukas Podolski -> Stjerne i Köln, ble vel det vi kaller flopp i Bayern. Torstein Frings -> Stjerne i W.Bremen, flopp i Bayern og stjerne i W.Bremen igjen. Tim Borowski -> "Stjerne" i W.Bremen, flopp i Bayern, tilbake til W.Bremen. Er jo et under at Per Mertesacker ikke havnet i Bayern da han byttet klubb fra Hannover for noen sesonger siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå