kloffsk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke vær usakelig. Europa cupen er en stor cup! Ikke vær usaklig. Europa cupen er ikke mer. Lenge siden Europacupen ja. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Skylder ikke på dommern i dag, men jeg synes rødt var litt strengt. holder ikke med noen av lagene men er enig i at det er rødt.. han har gult som faktisk kunne vært gitt rødt på og bør da vite bedre på situasjon nr2.. vidic hadde nok søknader til rødt han og bl.a med etterslengen på de edle delene til olic men føler med dere, er kjipt å ryke ut men det kommer en sesong til.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Om ikke Berbatov blir solgt i sommer, eller om vi ikke henter inn en spiss forsterkning skal jeg faen boikotte United neste sesong. Berbatov kommer med sin late dritt personlighet og er ikke interessert i å score. Nå skriver du jævlig mye dumt. Hadde ikke trodd dette om deg. Virkelig? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvordan kan folk si at dere ble dømt ut? Herregud Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Skylder ikke på dommern i dag, men jeg synes rødt var litt strengt. Jeg tror han avgjorde kampen dessverre. Jævla drittsesong, nå kan SIr Alex legge opp. Presterer med ås ette innpå en dritt Berbatov som ikke gjør en dritt og O'Shea. Fy faen, takk Ferguson. Klovn. SAF er tidenes største manager uansett klubb eller landslag. http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article2437525.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ble ikke dømt ut. Dommeren hadde en god kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Greit Hyrlen, 7+ var å ta i, men han var på ingen måte så svak som enkelte skal ha det til. Det mulig at jeg har blitt så vandt til svake prestasjoner at jeg dømmer han etter samme vilkår som Gibbo. Jeg mener fortsatt at MC bør selges i sommer, uavhengig av denne kampen. I første omgang var Carrick god, meget god også, selv om 1-3 målet muligens må settes på hans konto. Men det er mange spillere som bør føle seg skyldig og Patrice Evra er blant dem med sin fadese i Munchen. Hadde ingen forventinger før kampen, men når vi leder 3-0 og kjører tyskerne opp etter veggene, da ble jeg smått optimistik. Vel, jeg burde visst bedre. Jeg er sterkt uenig, la oss si det sånn. Han involveringer var støttepasninger på sitt beste, og balltap på sitt verste. Jeg klarer rett og slett ikke huske noe positivt på dette tidspunktet, han hadde vel en god pasning ut til Nani som jeg kan huske. Resten er bare en grå masse, eller hyl og fordervelse. Til det med forventninger, kampen var over dem. Jeg hyller United for at de motbeviste meg. Burde aldri ha tvilt. Vi går ut med stil. Likevel har jeg lyst til å banke litt rutine inn i Rafael. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvordan kan folk si at dere ble dømt ut? Herregud Det er spørmål om vi skuklle hatt frispark ved første målet til BM. Er ikke uenig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herregud så latterlig av Butt på Gibson sitt mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rote bort hele greiene når de leder 3-0 og har 4-2 sammenlagt er helt sykt igrunn og svært utypisk United. Men utvisningen var avgjørende. Helt klart. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvordan kan folk si at dere ble dømt ut? Herregud Det er spørmål om vi skuklle hatt frispark ved første målet til BM. Er ikke uenig Frispark? For hva? At Carrick snubler i femmeterstreken? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Om ikke Berbatov blir solgt i sommer, eller om vi ikke henter inn en spiss forsterkning skal jeg faen boikotte United neste sesong. Synes man burde holde med laget uansett og følge med de man holder med. Ender Liverpool som Leeds vil jeg fortsatt dra på kamper og se de når jeg kan, men folk er forskjellig og det må man respektere. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herregud så latterlig av Butt på Gibson sitt mål. +1, ser helt tullete ut plasseringsmessig Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror jeg skal grine meg i søvn i natt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Skjelver meg til sengs. Next season, guys. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Om ikke Berbatov blir solgt i sommer, eller om vi ikke henter inn en spiss forsterkning skal jeg faen boikotte United neste sesong. Synes man burde holde med laget uansett og følge med de man holder med. Ender Liverpool som Leeds vil jeg fortsatt dra på kamper og se de når jeg kan, men folk er forskjellig og det må man respektere. Øl er godt! Nam.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Raste er ikke representativ for resten av gjengen her inne, vel å merke YNWA. Å skjelle ut egne spillere etter svake kamper er lov, noe helt annet er det å true med boikott. Haha, my god. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det var ikke frispark til Carrick, han greide å drite seg ut. Han var god i første, men så sugde han baller i 2.omg. Han bør slaktes med alle de andre spillerne osm var utpå i dag, hvordan faen greier vi å rote bort dette når vi leder 3-0? Vi fremstår som noen overbetalte idioter som ikke er interesserte i å gå videre, SAF bør også slaktes litt i dag at han gjør de byttene. De minner meg om Benitez bytter i lange baner og det gjør meg steril. Arjen Robben bør vi faen signere fort som faen, klassespiller. Også utrolig at han får stå alene der når han scorer, er spillerne dumme som faen når de ikke ser at corneren kommer på han? Jævla overbetalte idioter, hele sesongen er ødelagt og jeg sitter her med en øl som smaker piss (Carlsberg) og det er faen meg utrolig at vi greier å rote bort dette. Nå må vi hente inn tre klassespillere minst. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Uheldig kamp. Når det er 11 mot 11 rundspiller vi dem, og å ryke ut mot et dårligere lag svir dypt inn i sjela. Synd at Rooney halter rundt der, kunne trengt ham helt skadefri. Kantene er gode idag, det var kjekt å se. Hvorfor United har Carrick er for meg en gåte. Jeg har ristet på hodet av ham mange ganger denne sesongen, å ble bare flere idag. Berbatov kommer også dessverre inn når vi skal jakte mål på slutten. For min del kunne like så godt Peter Schmeichel kommet inn med bind for øynene. At vi må ha en ny spiss i sommer bør ingen tvile på. Vi har Owen, men for meg er han den eneste kvalifiserte spissen vi har utenom Rooney. Macheda kan bli veldig god, men er ikke helt der enda. Ser noen for seg Berbatov avgjøre en kamp mod Chelsea? Eller en CL- finale? En ny venstreback hadde ikke vært å forakte heller, Evra har hatt en sliten periode i det siste, og trenger avlastning. Første omgang står det stor respekt av, men dessverre har ikke Rafael stor nok rutine til å unngå den taklingen. Tung kveld. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Raste er ikke representativ for resten av gjengen her inne, vel å merke YNWA. Å skjelle ut egne spillere etter svake kamper er lov, noe helt annet er det å true med boikott. Haha, my god. Selvfølgelig kommer jeg ikke til å boikotte, var fullstendig av raseri der, men jeg mener og påstår at vi må hente inn klassespillere i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå