Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bayern München

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla drittsesong, nå kan SIr Alex legge opp. Presterer med ås ette innpå en dritt Berbatov som ikke gjør en dritt og O'Shea. Fy faen, takk Ferguson.

Nei. Bare nei. Flaut er det.

Om en "dårlig" sesong får Fergie til å ta grep på midtbanen tar jeg dette med et smil. Scholes, Giggs, Carrick, Hazza, Anderson og Gibson holder ikke mål. Fletcher er den eneste som faktisk fortjener å spille spiss. Carrick har sugd i et år nå, Anderson er ikke god nok enda og Giggs og Scholes synger på siste verset av United-karrieren. At Hazza ikke har amputert enda er et jævla mirakel. Gibson har en god skuddfot og fint lite mer. Squad-spiller på det beste.

Spissene våre er også jævla deprimerende. Om ikke gamlingen kjøper minst en playmaker og en spiss som faktisk scorer mål så vi ikke kollapser med en gang målscoreren vår blir borte blir jeg irritert. Vi har regna med at Ronaldo skal score mål i to sesonger på rad. Han forsvinner. Rooney tar over, men bak han er det ingen som er i stand til å putte jevnlig nok. Potensialet til Rooney kunne man se allerede i hans første sesong. Hans første kamp, til og med. Samme med Ronaldo. Det goalgetterinstinket ser jeg ikke hos noen andre i klubben akkurat nå. Berba kan ikke spille spiss alene, det har vi sett gjentatte ganger. Han trenger en spiss foran seg som han kan bruke, og når den spissen forsvinner blir Berb en fisk på land. Kjøper vi en spiss som kan spille helt på topp er jeg redd Berba blir overflødig. Å bare kjøpe Owen og til dels Diouf forrige sommer var en generaltabbe av de skjeldne, og at vi har scoret så jevnt og trutt som vi har gjort er bare takket være Rooney som virkelig har levert varene og hatt en formtopp på over et halvt år.

Det må tas grep. Vi har ikke dybde nok til å kunne regne med å prestere en hel sesong, spesielt når det er en universell sannhet at Rooney skal ha et par uker, om ikke måneder, hvert år i skadeavbrekk. Dekninga bak førsteelleveren vår er for tynn. Heldigvis kan vi fokusere på PL nå og satse på at Chelsea choker i innspurten. Tror ikke laget hadde klart å kjempe 100% i både CL og PL.

Lenke til kommentar

Og foresten var det ikke rødt... Rafael er urutinert og tar et lite tak men Ribery stopper for ingen ting. Kvalmt av Ribery å stoppe der. Han er en spiller jeg aldri har ønsket til klubben og jeg håper han aldri kommer heller. Ei heller Schweinsteiger og Robben.

Ikke rødt? Nå har jeg hørt det og. Soleklart rødt. Han holder og drar og sliter i Ribery i 40 meter om ikke mer. Det er rødt.

At United røyk ut av årets CL var vel ikke akkurat noen bombe, det som er overraskende er at Chelsea røyk ut såpass tidlig. Fin tanke at Liverpool er det eneste av de fire store som er igjen i Europa.

I en cup som betyr mindre enn ligacupen

Ikke vær usakelig. Europa cupen er en stor cup! Mye bra lag som er med og du kan ikke sammenligne den i det hele tatt med ligacupen ettersom dette er en cup for 2 divisjons lag og reservelag.

Lenke til kommentar

Og foresten var det ikke rødt... Rafael er urutinert og tar et lite tak men Ribery stopper for ingen ting. Kvalmt av Ribery å stoppe der. Han er en spiller jeg aldri har ønsket til klubben og jeg håper han aldri kommer heller. Ei heller Schweinsteiger og Robben.

Ikke rødt? Nå har jeg hørt det og. Soleklart rødt. Han holder og drar og sliter i Ribery i 40 meter om ikke mer. Det er rødt.

At United røyk ut av årets CL var vel ikke akkurat noen bombe, det som er overraskende er at Chelsea røyk ut såpass tidlig. Fin tanke at Liverpool er det eneste av de fire store som er igjen i Europa.

I en cup som betyr mindre enn ligacupen

Ikke vær usakelig. Europa cupen er en stor cup! Mye bra lag som er med og du kan ikke sammenligne den i det hele tatt med ligacupen ettersom dette er en cup for 2 divisjons lag og reservelag.

Europacupen er som Ligecupen i det du sier. En cup for de som er slått ut av de cupene som gjelder nemlig CL og FA cup

Lenke til kommentar

Fyfaen i helvette. Aldri i verden om Rafael skulle blitt utvist. Det ødela kampen helt. fitta i faens helvette.

Han skulle faktisk ikke hatt gult en gang. For han skulle fått frispark før han sparker borti han fyren. Det andre kortet var billig og vips så er vi en mann mindre i halve kampen. Badstuber kunne kanskje også vært utvist for en jævlig stygg knottetakling også.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Når jeg ser nr 2 der vil jeg ikke si at det er gult kort.

Det er gult.

Men Van Bommel har to forseelser i første etter sitt gule som er minst like ille, ingen av dem belønnet med gult kort. Klager uansett ikke på dommeren, selv om det var fordel og strengt dømt.

Lenke til kommentar

Når jeg ser nr 2 der vil jeg ikke si at det er gult kort.

Det første var nærmere oransje, og den andre var et ganske lyst gult kort. Summerer man disse to, får man et rødt kort. Urutinert av Rafael, kan ikke skylde på dommeren i dag.

Lenke til kommentar

Greit Hyrlen, 7+ var å ta i, men han var på ingen måte så svak som enkelte skal ha det til. Det mulig at jeg har blitt så vandt til svake prestasjoner at jeg dømmer han etter samme vilkår som Gibbo, dog? Jeg mener fortsatt at MC bør selges i sommer, uavhengig av denne kampen, forøvrig.

I første omgang var Carrick god, meget god også, selv om 1-3 målet muligens må settes på hans konto. Men det er mange spillere som bør føle seg skyldig og Patrice Evra er blant dem med sin fadese i Munchen.

Hadde ingen forventinger før kampen, men når vi leder 3-0 og kjører tyskerne opp etter veggene, da ble jeg smått optimistik. Vel, jeg burde visst bedre.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Enkelte her inne er så forbanna triste.

Når Berba kom inn tenkte jeg at, nå får han nærmest skylden om vi ryker ut. Surprise, surprise! Han fikk ti minutter på seg og blir selvsagt slaktet med en gang det ikke blir mål. Det er bare å dele ut briller til de som mener han ikke jobbet i dag, makan til idioter. Mangel på fotballforståelse blir for mildt uttrykk for disse! Ta dere en bolle og les hva dere skriver, det gir ingen mening.

Om ikke Berbatov blir solgt i sommer, eller om vi ikke henter inn en spiss forsterkning skal jeg faen boikotte United neste sesong. Berbatov kommer med sin late dritt personlighet og er ikke interessert i å score.

Nå skriver du jævlig mye dumt. Hadde ikke trodd dette om deg.

Lenke til kommentar

Skylder ikke på dommern i dag, men jeg synes rødt var litt strengt.

Jeg tror han avgjorde kampen dessverre.

Jævla drittsesong, nå kan SIr Alex legge opp. Presterer med ås ette innpå en dritt Berbatov som ikke gjør en dritt og O'Shea. Fy faen, takk Ferguson.

Klovn. SAF er tidenes største manager uansett klubb eller landslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...