Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jaja, da var den engelskdominansen i CL over. *sukk* Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rafael kan jeg tilgi dette, han er ung og spilte bortsett fra utvisningen en god kamp. Carrick var en katastrofe. Først taper han duellen som gir målet, så regelrett gir han bort ballen som gir Bayern den katastrofale corneren. Jeg kan tilgi Carricks manglende offensive kraft når han bidrar godt defensivt, men som i dag - da er han rett og slett elendig. Gibson er ti ganger spilleren. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Sip. Berbatov får jo ikke særlig med kritikk? _Det at SAF setter på Berbatov_ kritiseres. @Raste om jeg skal vende kritikken til person som egentlig ikke er lov. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jaja, da var det bare Liverpool som fortsatt er med i Europa... Fulham? Aaaaahahahahahaha! Brenn! Raste: Trist. 10 mot 11 ødelegger hele opplegget. Pluss det tamme målet til Ollic! Endret 7. april 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jaja, da var den engelskdominansen i CL over. *sukk* sukk Men vet du hva? Det er snart ny sesong Vel, for oss ihvertfall (ikke ment som dittkasting) Hva med at dere slår Chelsea, så bir det CL på dere og seriemesterskap på oss. Deal? Endret 7. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 At United røyk ut av årets CL var vel ikke akkurat noen bombe, det som er overraskende er at Chelsea røyk ut såpass tidlig. Fin tanke at Liverpool er det eneste av de fire store som er igjen i Europa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Fin tanke at Liverpool er det eneste av de fire store som er igjen i Europa. Liverpool er ute av "de fire store". Følg med. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 At United røyk ut av årets CL var vel ikke akkurat noen bombe, det som er overraskende er at Chelsea røyk ut såpass tidlig. Fin tanke at Liverpool er det eneste av de fire store som er igjen i Europa. I en cup som betyr mindre enn ligacupen Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) det går med United som med Brann . Dømt bort! At Olic sitt mål blir godkjent er jo helt latterlig. Faen dommer, dette er ikke noe sirkus! I begge situasjonene med Rafael er det motspiller som starter situasjonene... Endret 7. april 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Like greit - jeg klarer meg fint uten falske forhåpninger i CL-finalen. Vi hadde blitt rævkjørt av Barca med dette mannskapet. Bra kamp av Valencia og Nani, men vi mangler Ronaldo generelt. Er dog litt kjipt å tape andre kampen idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 At United røyk ut av årets CL var vel ikke akkurat noen bombe, det som er overraskende er at Chelsea røyk ut såpass tidlig. Fin tanke at Liverpool er det eneste av de fire store som er igjen i Europa. I en cup som betyr mindre enn ligacupen Lol. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 det går med United som med Brann . Dømt bort! At Olic sitt mål blir godkjent er jo helt latterlig. Faen dommer, dette er ikke noe sirkus! Er du dritings eller? Han vinner jo en helt fair duell. Dessuten taper Brann fordi de har en møkkatrener. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dimtar Berbatov kommer inn å JOGGER når vi desperat trenger en scoring, eller i det minste å få tak i ballen. Jeg håper den jævelen der aldri får spille igjen. Jeg hater Berbatov så intenst nå at det finnes ikke ord. Late hore Rafael ditt dumme fjols. Gjorde akuratt det samme mot City og har gjort det tidligere. Idiot, forbanna idiot. Det var så innihelvette unødvendig også. Å mest av alt var det kjempesynd, for fyren hadde Ribery langt nede i lommene helt til da. Det første gulet han fikk var forøvrig også helt på trynet av brasilianeren. Men det unnskylder ikke at laget suger pikk etter at vi blir redusert til ti mann. Vds 6 Rafael 1 (hadde 8'ern intil han ble utvist) Vidic 7 Rio 7 Evra 8 (har kontroll på robben) Fletcher 6 Carrick 7+ (enorm i første omgang, faller helt bort i 2.omg dessverre.) Gibson 7 Nani 9 BB (strålende kamp!) Valencia 7+ Rooney n/a Berbatov 0 Giggs n/a Sir Alex må da se at vi trenger et par offensive spillere i sommer. Berbaflopp starter på benken fordi han er for dårlig til å danke ut en skadd Rooney. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 At United røyk ut av årets CL var vel ikke akkurat noen bombe, det som er overraskende er at Chelsea røyk ut såpass tidlig. Fin tanke at Liverpool er det eneste av de fire store som er igjen i Europa. I en cup som betyr mindre enn ligacupen Lol. Er vi på det stadiet igjen nå Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Sorry, my friends. Det var synd med laget deres men slik er fotball-livet. Opp med hoved og ta tittelen neste år. Så, over til saken: rapport-boxen er full igjen, noen rapp. er relevante og noen kommer vi til å forkaste som intet rapp-objekt. Vi er nok fremdeles plaget av en del hårsårhet så det så.. Dette gjelder ALLE lagene så vennligst tenk to ganger før man trykker på knappen. Blir så veldig mye ekstra arbeide for mods og late admins.. ^^ Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) At United røyk ut av årets CL var vel ikke akkurat noen bombe, det som er overraskende er at Chelsea røyk ut såpass tidlig. Fin tanke at Liverpool er det eneste av de fire store som er igjen i Europa. I en cup som betyr mindre enn ligacupen Lol. Er vi på det stadiet igjen nå Du brakte det ned hit så(igjen). Ytters sjelden jeg bruker slike bemerkningenr,men her var det rett og slett passende. Endret 7. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 det går med United som med Brann . Dømt bort! At Olic sitt mål blir godkjent er jo helt latterlig. Faen dommer, dette er ikke noe sirkus! Er du dritings eller? Han vinner jo en helt fair duell. Dessuten taper Brann fordi de har en møkkatrener. nei det er onsdag. hva med denne herren da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Om ikke Berbatov blir solgt i sommer, eller om vi ikke henter inn en spiss forsterkning skal jeg faen boikotte United neste sesong. Berbatov kommer med sin late dritt personlighet og er ikke interessert i å score. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 HVORDAN I HULESTE HELVETE KAN DU GI CARRICK 7+!? Han mister ballen 7 ganger, ja jeg telte! 4 av dem på egen banehalvdel. Han taper duellen før førstemålet til Bayern. Mannen er jo en katastrofe idag! Det er Fletcher og Gibson som skal ha cudos for første omgang, ikke en passiv Carrick som selv da mister ballen og slår støttepasninger når han har alternativer fremover. Jeg skjønner ikke at du gidder nevne Berba engang, vi er 10 mann og har knapt ballen. Mannen som skulle kommet inn var Scholes for Carrick slik at vi kunne fått litt ballinnhav. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Synes VDS burde tatt avslutningen fra Olic... Ellers gjorde han en bra kamp. Og til dere som mener det var katastrofe å sende inn Berbatov, hva skulle vi ellers gjort? Vi trengte mål, men manglet jo spisser! Hvis ligaen også ryker så får vi håpe det går opp et lys for SAF om at det trengs endringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå