Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jævla drittsesong, nå kan SIr Alex legge opp. Presterer med ås ette innpå en dritt Berbatov som ikke gjør en dritt og O'Shea. Fy faen, takk Ferguson. Kvalmt, rett og slett disgusting å lese noe slikt av en medsupporter. Fy faen at det er mulig! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 FAEN! Men men, bra kamp, og bra spilt! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Visste at Berbatov får skylda! Hva FAEN skulle han gjort da?! Var jo spill mot et mål.. Han fikk jo INGENTING å jobbe med. Jeg er helt nøytral jeg altså, men fy faen og dere syter på han. Helt utrolig. Det er jo ikke hans feil detta. Tragisk å se dere skriver det. Endret 7. april 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rafael kan bare ligge unna Old Trafford fra nå av. Har ingenting der å gjøre. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 3 kamper hvor vi spiller direkte LATTERLIG! Hva i HELVETE Ferguson?? Hva er det du tenker på? Vi har spilt 3 x 90 minutter hvor vi har ventet på motstanderen, og det har resultert i 6 baklengs på 3 kamper! Jeg har ikke ord for hvor drita dårlig dette er. Jeg slipper i det minste og bruke tid på neste kamp mot Blackburn... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Når skal SAF lære seg å ikke bli defensiv selv om vi leder? På 3-0 skulle vi ha satset hardt, og kunne ha fått et fjerde mål ganske kjapt. Så ekstremt trist, i tillegg har vi klovnen Rafael som absolutt må takle slikt. Håper ingen klager på dommeren i dag, det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Skyld på Rafael. Drittunge. Rafael er ung. Han vil lære av dette. Han er et av de største talentene i sin posisjon. Ikke gjør aom england med Beckham nå Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jævla drittsesong, nå kan SIr Alex legge opp. Presterer med ås ette innpå en dritt Berbatov som ikke gjør en dritt og O'Shea. Fy faen, takk Ferguson. Kvalmt, rett og slett disgusting å lese noe slikt av en medsupporter. Fy faen at det er mulig! Enig med du.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Først nå ser vi en illsint Skotte, forsåvidt godt å se, men altfor sent. Tafatt kamp sett under ett, vi styrte alt i 35 minutter, men vi mister mye etter Bayerns ene lille skåring før pause. Deretter blir Rafael utvist, hva skjer? Jo, vi senker hele laget og tenker defensivt og destruktivt. Itilegg gjør Fergie en skjebnesvangert bytte iform av O'Shea, vi er allerede innenfor egen 16 meter, hele laget ligger på egen banehalvdel. Vi trenger ikke å bli dytta enda lenger, men preset laget ut igjen. Irriterende! Det blir ikke bedre å tenke på at vi faktisk ledet 3-0, og klarer å slippe inn 3 mål deretter. Det er hodeløst og tragisk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jaja, da var det bare Liverpool som fortsatt er med i Europa... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tape mot Chelsea og ryke ut av Champions League.. Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Det er helt forjævlig! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 For meg så sto Fergusom frem som en klovn i dag som Benitez er hver gang han leder laget sitt. Hvorfor faen bytter vi inn Berbatov, O'Shea, og Giggs? Takk også til Rafael, nå skal jeg legge meg ned og grine. Skal faen ikke gå på skolen i morgen heller, skal gråte meg i søvn! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jævla drittsesong, nå kan SIr Alex legge opp. Presterer med ås ette innpå en dritt Berbatov som ikke gjør en dritt og O'Shea. Fy faen, takk Ferguson. Du må være det tristeste mennesket eg har vært borti.. Stikk herifra, og aldri kom tilbake.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jaja, da var det bare Liverpool som fortsatt er med i Europa... Fulham? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Visste at Berbatov får skylda! Hva FAEN skulle han gjort da?! Var jo spill mot et mål.. Han fikk jo INGENTING å jobbe med. Jeg er helt nøytral jeg altså, men fy faen og dere syter på han. Helt utrolig. Det er jo ikke hans feil detta. Tragisk å se dere skriver det. Berbatov får jo ikke særlig med kritikk? _Det at SAF setter på Berbatov_ kritiseres. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rafael kan bare ligge unna Old Trafford fra nå av. Har ingenting der å gjøre. Hva i all verden? Fyren er yngre enn meg, for faen. Hva forventer du? Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 nå må vi faen meg kvitte oss med giggs, neville, carrick og berbatov og bruke noen av de satans millionene til ronaldo på noen som klarer å spille fotball. han gjerrige ferguson er så jvla trangsynt, når han lar dem drite oss ut gang på gang Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kan noen svare meg hvorfor vi på død og liv skal ha syndebukker? Berbatov, Rafael... Det er ikke demmes skyld at vi tapte. Vi gjorde en kjempekamp. Vi kjempa til vi holdt på å svime av. Vi gikk for strategier. Jeg synes vi kan være stolte jeg. Snakk om å gå ned med flagget til topps Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rafael kan bare ligge unna Old Trafford fra nå av. Har ingenting der å gjøre. Hva i all verden? Fyren er yngre enn meg, for faen. Hva forventer du? Forventer at man hvertfall prøver å holde hodet kaldt i sesongens kanskje viktigste kamp etter man har gult kort fra før. Han ba om rødt kort helt til han fikk det. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jævlig svakt dette... Rundspiller dem i en halvtime. Da var det ikke morsomt å spille mer og som om ikke det var nok så tok spillerne sovemedisin i pausen. Eneste som får godkjent er Nani, Gibson og VDS. Og foresten var det ikke rødt... Rafael er urutinert og tar et lite tak men Ribery stopper for ingen ting. Kvalmt av Ribery å stoppe der. Han er en spiller jeg aldri har ønsket til klubben og jeg håper han aldri kommer heller. Ei heller Schweinsteiger og Robben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå