Lionel_Luthor Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.. Jeg blir gal.. faen mulig.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Arjen Robben. For en spiller! HVORFOR SOLGTE DERE HAN? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Få inn Berba og Macheda nå. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Carrick er forferdelig. Forferdelig forferdelig forferdelig. Han bør aldri spille CL igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Berba? Heller Macheda... Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Å hadde vi bare hatt Rooney på banen forsatt få innpå 2 spisser og scholes Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Få inn Berba og Macheda nå. Enig, vi må satse! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Robben ut? :S Greit Altintop er god, men Robben er jo gud! Virket ikke noe serlig sliten heller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Arjen Robben. For en spiller! Har ikke gjort en dritt annet Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bare venter på 4-2, aldri om Bayern holder dette. Men FY for en scoring! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Å hadde vi bare hatt Rooney på banen forsatt få innpå 2 spisser og scholes Vi har brukt ett bytte. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det er faen meg fortjent også. Vi bøyer oss fremover og maler blink på rassen etter det røde. Hvor er vinnerviljen og offensiviteten? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vakkert mål! Deilig å se Bayern Munchen nå. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Berba og Macheda.. Vær så snill! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vidic nærmer vell seg et gult snart? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Arjen Robben. For en spiller! Har ikke gjort en dritt annet Du har forsåvidt rett i det. Er jo derfor han ble bytta ut. Han har ikke vært i storform, sleit mot Evra. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Helt fantastisk hvordan hele Premier League klarer å tape rote seg ut av CL i kvartfinalen. Også rimelig fantastisk at Rafael klarer å ødelegge noe som kunne vært fantastisk helt på egenhånd. Er skjeldent jeg setter alt håp på Berbatov, men håper for guds skyld han kan få gjort noe med dette. Endret 7. april 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor faen nevner noen at dette er Carrick sin feil? Det er helt klar Rafael sin feil alt dette her, ryker vi ut nå skal jeg grine meg i hjel og dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå