Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bayern München

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, tyske lag i turneringer er noe drit, de har det med å ende opp på topp i tvil situasjoner... Meget skeptisk til at vi klarer dette, da er Berbatov nødt til å ha en spissmakker, og en Rooney som hvertfall er på benken. Men gleder meg til å se kamp, har ikke sett en kamp på leeeenge nå, tror Bolton var forrige :s

Tipping/ønsket lag:

van der Sar

Neville - Vidic - Ferdinand - Evra

Valencia - Scholes - Fletcher - Nani

Park

Berbatov

Der Park jobber mer oppover enn nedover

Lenke til kommentar

Om vi klarer å heve oss ett hakk eller fire offensivt i forhold til forrige hjemmekamp (Chelsea) så kan dette gå veien, men tar ett avansement som kjempebonus.

Og jeg velger å leve i troa på at vi kan klare ligatittelen, som jeg synes er 10 ganger viktigere enn å gå videre i CL...

Flott at den går på Viasat 4, så slipper jeg Viasat onDemand sin stream. Streamen var gull forrige gang om noen skulle tvile, men bildekvaliteten er dårlig med stor Å :p

Lenke til kommentar

I morgen ryker vi. Blir 1-1, med Bayern-mål på overtid. Deja-vú fra Porto 04.

La oss håpe Howard holder seg hjemme, og VDS tar på seg keeperhansker og ikke vaskehansker.

Uansett, jeg tror også vi ryker. Null tro med tanke på de to siste kampene. Spesielt når våre våpen offensivt med unntak av Nani har sugd eller er ute. Valencia og Berbatov vs Robben og Ribery. HAHAHAHAH.

Det eneste som holder meg virkelig oppe er at det er på OT. Mitt største håp er i Stretford End.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
van der Sar

Neville - Vidic - Ferdinand - Evra

Fletcher - Park

Valencia - Berbatov - Nani

Macheda

Spennende. Kunne likt det der.

Tror vi avanserer i morgen. Har faktisk stor tro på at vi vinner CL i år, til tross pesimismen jeg vanligvis føler. PL er long gone.

Lenke til kommentar

Dette blir vanskelig, ja. Det kan gå siden det er hjemme, men da må laget løfte seg noe enormt. De siste to kampene er ikke noen gode tegn, så her er det virkelig alt eller ingenting som gjelder.

Forbanna trist hvis vi skulle ryke ut i morgen. Ikke et eneste engelsk lag igjen i CL til semi-finale vil være tragisk. 4-5-1 i morgen og jeg er redd det går skeis. Vi sliter offensivt, ingen tvil om det. Her må det noe ekstraordinært til i morgen, og det selv om vi er hjemme. Men jeg har troen, det har jeg.

-Glory, glory Man United!

Lenke til kommentar

fra en annen tråd:

Om vi stiller med Berbatov som enslig spiss, Valencia på høyre, Scholes-Carrick-Fletch sentralt og Park på venstre, ja da skal sette en meget stor sum på Bayern.

Berbatov alene på topp er omtrent like giftig som overblikket til Lucas Sleiva og venstrefoten til Valenica.

Så hvordan skal vi slå BM ?

Av de få statestikkene jeg fant så har BM en halvbra borteform.

Berbatov er spissen vår og vi må gi han støtte. Hva med å gi Park en hengende spissrolle? Nani og Valencia må være veldig disiplinære og komme seg høyt i banen. Fletcher og Carrickkan jage og være passningsleggere på midten.

Alternativet er at Macheda bytter med Park og blir en ren spisspartner. Da kan det hende at Scholes kan spille i stedet for Carrick for å vinne flere baller.

Vi har også en usynlig slu trussel i Own Goal som kan snike seg rundt. Hadde passet jævla bra nå.

Jeg har tro på at disse strategiene kan presse forsvaret demmes veldig hardt. Vi må prøve å vinne de fleste midtbane duellene slik at det avlaster forsvaret. Forsvaret har vert veldig bra i år og kan klare å holde unna

Jeg regner med at vi kommer til å få mål i mot. Tomålsseier, eller 2-1 og ekstraomganger på hjemmebane.

Vi trenger å gjøre en god kamp og da er dette fullt mullig.

Og det kan hende at vi for en gangs skyld har flaks også

Lenke til kommentar

Scholes inn for å vinne baller? Neppe. Det "eneste" Scholes duger til om dagen er å ligge som en defensiv midtbanespiller for å fordele baller. Men etter hva jeg så mot Chelsea, feilpasning på feilpasning, er jeg tilogmed litt skeptisk til det.

Og Owen har forsterket laget? Vel, på samme måte som Valencia har forsterket laget. Ronaldo ut - Valencia inn, Tevez ut - Owen inn. Forstår du poenget? Uten hadde vi vært svakere, men det vi solgte/ikke signerte er mye mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...