Old Game Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg skulle ikke ha mer nerver denne sesongen lovet jeg meg selv. Oh fuck it, jeg skjelver som en vibrerende monsterdildo. Gå ut i 2.omg å spill the united way, slik vi gjorde i 1.omg. Blir vi feige (noe jeg tror vi blir) avanserer Bayern pga målet til Olic. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Så mye kontroll som Rafael har hatt på Ribery har jeg ikke sett siden Henry spilte kamper mot Carragher Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg skulle ikke ha mer nerver denne sesongen lovet jeg meg selv. Hvordan klarer du å love deg noe sånt i slutten av sesongen? Er jo verre da enn i andre deler av sesongen, selv så er jeg ikke i nærheten av rolig for å si det pent. Håper vi får et par mål til fort sånn at jeg kan roe meg ned lit... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Lukter et mål nå ja, håper vi klarer å ri det av. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Hva er det SAF sa i pausen? Forsvar det ene målet dere leder med? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke er interessert i Chamakh? Free Transfer til sommeren såvidt jeg forstår? Fordi han ønsker seg selv til Arsenal og Arsenal ønsker han. Er så og si Arsenalspiller nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva er det SAF sa i pausen? Forsvar det ene målet dere leder med? Skulle faen meg trodd det. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette er faen meg latterlig!!!! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 FORBANNA FUCKINGS RETARDS BEGGE TO.. FAAAEN! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva faen Rafael? HVA VAR VITSEN?=???!!??!?!!?!?!?!?!? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Der gav jeg opp! herregud! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Oioi.. Hva vil DETTE ha å si for kampen? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Fy faen så urutinert. Herregud. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Ta deg en bolle, Rafael. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Oioi.. Hva vil DETTE ha å si for kampen? Alt.... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 ...skulle ikke vært lovlig, gratulerer med semifinaleplass til BM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå