Sir LuckyNr7 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor i svarte FAEN kan ikke United spille like hard Hver JÆVLA kamp?!? Fytte Hælvette for en 1.omgang! Alle har vært fantatiske idag, Spesiellt Rafael Rooney å Nani Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Diggbar omgang hvor Gibson og Rafael er blant de beste! Nani og Valencia skal også ha skryt, fortsetter vi som i de første 41 minuttene i andre blir det store sifre på Old Trafford i kveld! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Synd at vi fikk det målet i tryne rett før pause, men har vi klart å score 3 i første så skal vi pokker klare meg å putte noen mål imot Stretford End også. Har vært moro å se Rafale i dag, vært stor i første omgangen sammen med stort sett de fleste andre Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Faen. Det idiotiske målet til BM forandrer på alt. Dårlig av Sar å ikke ta den fra så spiss vinkel, men men, han er ingen superman, selv om han er nær. Andreomgangen må starte med like sterkt trykk og aggressivitet, tydelig at BM ikke taklet det, med en gang vi roet ned kom de inn i kampen igjen. Siste løpet til Rafael var småpent. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Lurer på om rooney har vondt. Håper han må ut til pause og at Bayern putter det ene målet de trenger!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor i svarte FAEN kan ikke United spille like hard Hver JÆVLA kamp?!? Fordi vi er mennesker Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Faen Olic, din jævel. Det målet der sender oss ut Haha, du må jo være definisjonen på pessimist Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Lurer på om rooney har vondt. Håper han må ut til pause og at Bayern putter det ene målet de trenger!! Hva med å skrive det i egen tråd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Så evig synd at Rafael ikke punkterte kampen Da hadde det "bare" blitt 3-0, noe vi fikk med en gang i etterkant. Tviler på at det hadde stått 4-0 dersom han hadde puttet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Til kampen, vi tar dette lett. Tipper Sir Alex tar harføner i pausen på at sånne baklengsscoringer ikke skal skje, og at de må bare forsette å angrope og kontre dem i senk! Endret 7. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor i svarte FAEN kan ikke United spille like hard Hver JÆVLA kamp?!? Fordi vi er mennesker Er vi ? tror jeg ikke noe på Manchester United er ikke mennesker, di er Maskiner Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Faen Olic, din jævel. Det målet der sender oss ut Haha, du må jo være definisjonen på pessimist Mere posetiv enn den gjennomsnittlige nivået for 1 time siden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Fy faen så nervøs jeg ble av målet til Bayern. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke er interessert i Chamakh? Free Transfer til sommeren såvidt jeg forstår? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herlig kamp for den nøytrale supporter! Trodde det var kjørt etter tre flotte mål fra Manchester, men heldigvis skapte Olic litt spenning igjen. håper på mer fra Robben i andre. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 KAN NOEN KOMME OG DREPE MEG FØR ANDRE OMGANG? KOMMER IKKE TIL Å TAKLE DET. Fy faen for en sinnsyk omgang vi presterer, helt til Carrick taper jobben som hjelpeforsvarer. Tullete. Hvis vi fortsetter som vi har gjort stort sett hele kampen blir det her jævlig bra. Og Rooney. For en ståpå-vilje! KOM IGJEN NÅ! UNITEEEEEEEEEEEEEEED! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 KAN NOEN KOMME OG DREPE MEG FØR ANDRE OMGANG? KOMMER IKKE TIL Å TAKLE DET. Hadde det ikke vært for at jeg er hjemme nå hadde jeg vært der om 5 min. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det er forbaska synd at nivået dessverre skal falle så fatalt siste minutta av kampen. Bayern er omtrent ikkje over midtbana før dei får målet sitt, og einaste grunnen til at ein veit at f.eks Ribery er på bana, er fordi Rafael måtte ha nokon å springe rundt eller ta frå ballen gong på gong. Fantastisk spel av mange til tider, men det er dessverre stor fare for at uansett kor bra vi har spelt i den første, så får vi lite betaling for det til slutt. Det må heilt klart skjeping til frå start i andre omgang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herlig kamp for den nøytrale supporter! Trodde det var kjørt etter tre flotte mål fra Manchester, men heldigvis skapte Olic litt spenning igjen. håper på mer fra Robben i andre. Nøytral? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg liker ingen av lagene, men jeg likker spennende kamper og Robben. Kune Messi og Ronaldo kan være bedre enn han i form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå