Klossmajoren Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei jeg er på en side som heter lockerz der man kan få gratis ting, men man må fylle ut shipping informasjon, og jeg vet ikke hva jeg skal fylle ut i state/province boxen, jeg bor i Oslo. jeg er ikke ute etter å reklamere for siden, jeg trenger bare litt hjelp med utfyllingen! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 state/province er vel kommune. Tror ikke du trenger og fylle ut det men (usa, etc som bruker dette)... Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 jeg har skrevet NO i den, for norge, men jeg vet ikke om det er riktig... eller er det best å bare la den være tom? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Skriv Akershus Jeg har ihvertfall Østfold på min Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Skriv Akershus Jeg har ihvertfall Østfold på min du kan bare skrive 2 tegn... jeg bor i Oslo, skal jeg skrie OS da?? hjelp! :S hva har du tenkt til å redeeme foresten? jeg går for mac book pro Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Åja, det feltet der ja. Du må skrive NO med store bokstaver, det er veldig viktig eller så kommer ikke ting fram. Jeg har tenkt på en iPod Touch 64GB (hvis de senker prisene igjen, de har nemlig akkurat økt med 4x) ellers så går jeg for en DSi Har rundt 1700 PTZ. Har fått T-skjorte i posten da Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Åja, det feltet der ja. Du må skrive NO med store bokstaver, det er veldig viktig eller så kommer ikke ting fram. Jeg har tenkt på en iPod Touch 64GB (hvis de senker prisene igjen, de har nemlig akkurat økt med 4x) ellers så går jeg for en DSi Har rundt 1700 PTZ. Har fått T-skjorte i posten da tuuuuuuusen takk for hjelpen! men jeg har hatt feil informasjon på account informasjon nå i et par dager, tror du jeg likevel får t-skjorten siden jeg rettet opp feilen nå? ps. de kommer ikke til å senke prisene, de skal kanskje høyne prisene slik at en xbox 360 går fra 2700ptz til 10 000ptz! :O Åja, det feltet der ja. Du må skrive NO med store bokstaver, det er veldig viktig eller så kommer ikke ting fram. Jeg har tenkt på en iPod Touch 64GB (hvis de senker prisene igjen, de har nemlig akkurat økt med 4x) ellers så går jeg for en DSi Har rundt 1700 PTZ. Har fått T-skjorte i posten da bare en siste ting, på zip/postal code, har du 47 der?? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Zipkode er postnummer (4 siffer) Forresten, for å få T-skjorte må man være VIP (invitere 20 venner) Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Zipkode er postnummer (4 siffer) Forresten, for å få T-skjorte må man være VIP (invitere 20 venner) ahh, nå ble jeg usikker igjen, skal jeg skrive NO i state/province boxen eller skal jeg la være å fylle den ut siden jeg ikke bor i norge? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Skriv NO i State/Province er du 110% sikker? jeg tror at state/province boxen bare er for folk i usa, siden du bare kan skrive to bokstaver, er ikke helt sikker, men jeg tror det er sånn ihvertfall :\ har du fått noe shippa til deg når du skrev NO i boksen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 De skrev i et tidligere blogginnlegg at man skulle skrive landskoden i den boksen. Altså NO for norge. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 De skrev i et tidligere blogginnlegg at man skulle skrive landskoden i den boksen. Altså NO for norge. ok, men fikk de shippa noe til seg, når de hadde NO i state/province boksen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Nei, jeg har ikke fått noe fra dem etter at jeg endret det til "NO". Hvorfor stresse så utrolig mye med akkurat det? De sa jo selv at det skal stå der Endret 19. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har alltid pleid å skrive Rogaland... Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har alltid pleid å skrive Rogaland... du kan bare skrive to bokstaver i boksen, ikke 8.. Nei, jeg har ikke fått noe fra dem etter at jeg endret det til "NO". Hvorfor stresse så utrolig mye med akkurat det? De sa jo selv at det skal stå der ok, da stoler jeg på deg, eller de andre folka, og hvis jeg ikke får mac booken min om et par månder så har jeg noen å skylde på Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 jeg får bare feilen Phone number is invalid og CountryCode is required hjelp!!!?!! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 country cod for norske telefonnumre er +47. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 country cod for norske telefonnumre er +47. **!!!!!!!!!!gibligabligibligabligibligabligibligabligibligabli!!!!!!!!!!** sitat slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå