Gå til innhold

Problemer med å joine party på CoD Mw2

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som veit hvorfor jeg ikke kan joine en kamerat sitt party på cod? det kommer bare "attempt session 1,2,3,4..etc" Det er noen kamerater jeg får joina, men ikke alle :)

Eneste svaret jeg har funnet er "The goal is to have an OPEN NAT in order to host Spec Ops games and get a wider selection of MP matches to join." Har skjønt at det er noe man fikser på routeren sin hjemmeside(?), men jeg lurer på om noen vet hvordan?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åssen ruter har du?

uansett så må du bare gå inn på ruteren din (det gjør du ved å skrive ip adressen din i nettleseren), let til du finner Upnp og aktiver den.

ok. Kan du gi meg et forslag på hvor jeg kan finne IP adressen til ruteren :p? har ikke så mye peiling på den slags :)

Ruteren heter ZyXEL.

Takk for svar :)

Endret av rooney1304
Lenke til kommentar

Sliter også med dette, men har funnet IP-adressen til Routeren. Men når jeg skriver dette inn i nettleseren min, så kommer det opp en liten boks hvor jeg skal fylle ut et brukernavn og et passord. Det står også at nettleseren sier: DSL Router.

Har prøvd og fylle inn med brukernavnet og passordet som vi bruker når vi logger inn/aktiverer internettet, men dette funket ikke.

EDIT: Prøvde nå også standar brukernavnet og passordet for routeren, men dette funket heller ikke. Noe som vet hvordan jeg kan finne ut hva brukernavnet og passordet er?

Btw, routeren er av merket; Telsey.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Sliter også med dette, men har funnet IP-adressen til Routeren. Men når jeg skriver dette inn i nettleseren min, så kommer det opp en liten boks hvor jeg skal fylle ut et brukernavn og et passord. Det står også at nettleseren sier: DSL Router.

Har prøvd og fylle inn med brukernavnet og passordet som vi bruker når vi logger inn/aktiverer internettet, men dette funket ikke.

Dette sliter jeg også med. bortsett fra at jeg har ZyXEL ruter. Fint om du kan si ifra hvis du finner ut av det :) takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...