rooney1304 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei! Noen som veit hvorfor jeg ikke kan joine en kamerat sitt party på cod? det kommer bare "attempt session 1,2,3,4..etc" Det er noen kamerater jeg får joina, men ikke alle Eneste svaret jeg har funnet er "The goal is to have an OPEN NAT in order to host Spec Ops games and get a wider selection of MP matches to join." Har skjønt at det er noe man fikser på routeren sin hjemmeside(?), men jeg lurer på om noen vet hvordan? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 åssen ruter har du? uansett så må du bare gå inn på ruteren din (det gjør du ved å skrive ip adressen din i nettleseren), let til du finner Upnp og aktiver den. Lenke til kommentar
rooney1304 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) åssen ruter har du? uansett så må du bare gå inn på ruteren din (det gjør du ved å skrive ip adressen din i nettleseren), let til du finner Upnp og aktiver den. ok. Kan du gi meg et forslag på hvor jeg kan finne IP adressen til ruteren ? har ikke så mye peiling på den slags Ruteren heter ZyXEL. Takk for svar Endret 4. april 2010 av rooney1304 Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 klikk på start > kjør > skriv: cmd > i ruta som kommer skriver du: ipconfig /all > kopier ip adressa di inn i nettleseren din Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Sliter også med dette, men har funnet IP-adressen til Routeren. Men når jeg skriver dette inn i nettleseren min, så kommer det opp en liten boks hvor jeg skal fylle ut et brukernavn og et passord. Det står også at nettleseren sier: DSL Router. Har prøvd og fylle inn med brukernavnet og passordet som vi bruker når vi logger inn/aktiverer internettet, men dette funket ikke. EDIT: Prøvde nå også standar brukernavnet og passordet for routeren, men dette funket heller ikke. Noe som vet hvordan jeg kan finne ut hva brukernavnet og passordet er? Btw, routeren er av merket; Telsey. Endret 4. april 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Stikk inn her også går du inn på routeren din og setter på UpnP. Eller gå på PortForward og følg instruksjonene der, da får du åpnet routeren din Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er det noen "bivirkninger" med å åpne routern av noe slag? Som i tregere nett eller noe? Lenke til kommentar
rooney1304 Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Sliter også med dette, men har funnet IP-adressen til Routeren. Men når jeg skriver dette inn i nettleseren min, så kommer det opp en liten boks hvor jeg skal fylle ut et brukernavn og et passord. Det står også at nettleseren sier: DSL Router. Har prøvd og fylle inn med brukernavnet og passordet som vi bruker når vi logger inn/aktiverer internettet, men dette funket ikke. Dette sliter jeg også med. bortsett fra at jeg har ZyXEL ruter. Fint om du kan si ifra hvis du finner ut av det takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå