Latias Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Spillertråder skifter tema hele tiden. Dette er et stort tema, derfor er det egentlig greit med en tråd for det. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vel jeg vet nesten ikke hva vi skal med spillertråder hvis vi ikke skal bruke det til ting som dette. Det er også veldig lite aktivitet i spillertrådene så å si at de skifter tema hele tiden synets jeg er patetisk. No offense. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Hadde vært synd om allle diskusjonr var samlet i generelle tråder, når vi faktisk har fått oss en egen kategori. Men det er vel kanskje bare meg. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hadde vært synd om allle diskusjonr var samlet i generelle tråder, når vi faktisk har fått oss en egen kategori. Men det er vel kanskje bare meg. Nei, jeg støtter deg på denne. Er det ikke derfor vi har forum da? Dette er da et eget emne som fortjener en egen topic. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hadde vært synd om allle diskusjonr var samlet i generelle tråder, når vi faktisk har fått oss en egen kategori. Men det er vel kanskje bare meg. Nei, jeg støtter deg på denne. Er det ikke derfor vi har forum da? Dette er da et eget emne som fortjener en egen topic. Så absolutt. Mye av diskusjonen har dessverre druknet bort i Cafè tråden og diverse kamptråder, noe som er litt synd. Skal prøve å bli flinkere til å ta diskusjonene der det passer. Dessuten er ikke dette noe som bare handler om Berbatov, noe av argumentasjonen går på at midtbanen er for dårlig, for lite kreativitet og at vi ikke har en skikkelig målgjører som backup for Rooney. Vi har riktignok Owen, men han er porselen og rett og slett ikke god nok til å spille fast på topp om Rooney skulle være skadet en stund. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Javel jeg gir meg jeg. Jeg er "oppdratt" på united.no- forumet hvor det var veldig strengt. I overkant strengt, men jeg likte at det ikke fantes en tråd for hver eneste lille ting (ikke at denne saken er liten altså). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Fant en fin artikkel på RoM. Mange interessante poeng, og er helt enig. STATS: Berbatov at Spurs vs Berbatov at United Conclusion: The number of goals Berbatov has scored and created this season is of a higher rate than any of his four years in England, higher than both Carlos Tevez’s years at United as well as Alan Smith’s first year at United (and only year he played as an out and out striker). Berbatov has scored/assisted almost a quarter of a goals this season, despite not playing anywhere near as much, and scored/assisted over a quarter of our goals last season when competing with the likes of Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney and Tevez. Looking at this season, Berbatov has scored or created a goal for United almost once a game, (1 per game + 13 minutes), but that doesn’t get any credit, whilst Tevez needed almost four hours to score or assist a goal last season, and Smithy needed three and a half hours. Interesting then that Berbatov is considered a flop and is booed by sections of our support, whilst Carlos Tevez and Alan Smith were adored. What does that tell us about the standards of some United fans? Running around and looking to be working hard is a more admirable quality in a striker than scoring and creating goals. Great. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Må gjerne beholde Berba, men jeg tror det går mot salg. Om man skal beholde mannen, så må han brukes slik at han får spille på sine styrker. Å jage rundt som ensom spiss kler Berba dårlig. Berba kan ta ned ballen og spille gjennom en medspiller, og han er klart best som en spiss med støtte. Det viktigste er uansett at vi får inn en midtbanespiller sentralt som spiller samme melodi som Berba (selv om Berba eventuelt forsvinner). Ando er vel ute minst halve neste sesong uansett. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tror Berbatov hadde passet perfekt som midtbanespiller bare han hadde hatt mer fart. Hadde blitt den kreative midtbanespilleren jeg mener vi mangler Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det er mange fotballspillere som hadde vært bedre hvis de hadde hatt bedre fart Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Han er vel for dårlig til å legge press som forsvarer til å være midtbanespiller. Ellers har han mange kvaliteter som gjør han brukbar. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Det er mange fotballspillere som hadde vært bedre hvis de hadde hatt bedre fart Ja selvfølgelig, men jeg mener han innehar mange av de andre kvalitetene som trengs til den typen midtbanespillere, altså farten ville vært prikken over i'en Endret 15. april 2010 av Bister Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Han er vel for dårlig til å legge press som forsvarer til å være midtbanespiller. Ellers har han mange kvaliteter som gjør han brukbar. Jeg tror egentlig ikke det. Han er jo ikke direkte lat defensivt egentlig. Han har i mine øyne et problem som spiss og det er offensive løp uten ball. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Milan er interessert i Berba. De er angivelig villig til å legge 150M på bordet for han. Om de kaster inn Huntelaar i samme bud, så kanskje, ellers håper jeg vi beholder Berba. http://www.goal.com/en-gb/news/2565/exclusives/2010/04/19/1884569/ac-milan-preparing-bid-for-manchester-united-misfit-dimitar? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nei, for å selge han synes jeg vi må opp i 200 millioner, og ett bra alternativ til han klar Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg så en gammel fotballkamp med Tottenham, da berba spilte der. HERREGUD Å god han var. Han sprinta, dribla, skjøt, herja og smilte bredt hele tiden!!! Stikk motsatt av det som skjer nå, hvor man ser frustrasjonen lang vei. Han mister ballen for ofte, skuddene sitter ikke, og det er veldig mye nesten med ham. Akkurat som Carew på landslaget. Hvorfor ikke sette Berba som en offensiv midtbane, enda mer deffensiv enn det han har vært til nå? Litt sånn som Carew er på Aston Villa. Han har jo hatt en kjempesessong etter han ble flytta ned. Potensialet i Berba er ENORMT, og United trenger en sånn spiller nå. Mer enn noen gang. Avhengigheten av Rooney er farlig, og jeg ser for meg at vi går i samme fella som Liverpool (avhengig av Torres). Vi trenger en Berba i form, og jeg tror det å flytte litt på ham er løsningen. La ham ta over for Giggs. Sikkert mange som rister på hodet, og sier at han er for treig, for dårlig til å slå passninger etc, men ta å se på en eldre Tottenham- kamp... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Han hadde en lanslagskamp for Bulgaria der han putta 3 eller 4 mål (?). Blei svært overrasket når jeg så det oppgjøret hvor effektiv han var når han spilte i riktig rolle. Jeg har sagt det mangen gang nå at det er midtbanen som trenger en overhaling. Hadde vi hatt en midtbane som hadde spilt god og effektiv fotball gjennom midten ville Berba ha scoret mange flere mål. Det at vi spiller ut mot kanten passer Rooney mye bedre enn hva det gjør Berbatov. Gi meg en midtbanemaestro og hold på Berbatov værtfall en sessong til. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Helvette så dårlig Berbatov er som fotballspiller, mannen eier jo ikke posisjonering eller interesse. Denne mannen må vi bli kvitt så fort som mulig når jeg ser meg om, ødelegger hvert angrep nesten han er involvert i og så er han også altfor ego i noen situasjoner der han roter seg vekk med hans dårlige fart. Typisk om Berba scorer i dag og gjør en god 2omg når jeg har sagt dette. Endret 2. mai 2010 av Raste Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Berbatov klarer virkelig ikke å bruke sin hyper-mega-utenomjordiske første-touch til å legge ballen til rette før han blaster ballen utenfor. Skulle ikke vært mulig. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Berbatov passer rett og slett ikke inn i United, jeg klarer ikke å si nøyaktig hvorfor, men det er noe som bare er feil. Det blir som å se motstanderlaget, united OG berbatov å spille en kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå