Chicharito Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kongemann! Mannen er helt forbanna fantastisk. Uansett om han drar eller ikke til sommeren, så er dette hvordan man bør forholde seg til laget helt til en avtale med et annet lag er i boks. Ønsker så inderlig at han spiller seg inn på laget igjen, uansett hvor mye jeg digger Chicharito. Berba <3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Tror dere at Berba blir? Hvis han blir, hva kommer rollen hans til å være? Fjerdespiss? Rooney - Chicha - Welbeck - Berba - Owen - Macheda/Diouf Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Berba blir. Rooney er førstevalg mens Berba og Chica kommer til å rullere, alt ettersom hvem som er i form og hvilken taktikk vi kjører. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tror dere at Berba blir? Hvis han blir, hva kommer rollen hans til å være? Fjerdespiss? Rooney - Chicha - Welbeck - Berba - Owen - Macheda/Diouf Seriøst? Welbeck foran fjorårets toppscorer i premier league? Hernandez foran syns jeg også er helt absurb, guttungen hadde en kanonsesong, han er likevel ikke noe vi kan sette vår fulle lit til. Når Rooney var ute og dreit seg ut i media i fjor høst, hvem sto frem? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Tror dere at Berba blir? Hvis han blir, hva kommer rollen hans til å være? Fjerdespiss? Rooney - Chicha - Welbeck - Berba - Owen - Macheda/Diouf Seriøst? Welbeck foran fjorårets toppscorer i premier league? Hernandez foran syns jeg også er helt absurb, guttungen hadde en kanonsesong, han er likevel ikke noe vi kan sette vår fulle lit til. Når Rooney var ute og dreit seg ut i media i fjor høst, hvem sto frem? Den rekka satte jeg opp med sesongavslutningen og pre-season i bakhodet. Se avataren min. Jeg elsker Berbatov. Hadde jeg vært manager, ville det blitt Rooney-Berbatov på topp hver kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tror dere at Berba blir? Hvis han blir, hva kommer rollen hans til å være? Fjerdespiss? Rooney - Chicha - Welbeck - Berba - Owen - Macheda/Diouf Seriøst? Welbeck foran fjorårets toppscorer i premier league? Hernandez foran syns jeg også er helt absurb, guttungen hadde en kanonsesong, han er likevel ikke noe vi kan sette vår fulle lit til. Når Rooney var ute og dreit seg ut i media i fjor høst, hvem sto frem? Den rekka satte jeg opp med sesongavslutningen og pre-season i bakhodet. Se avataren min. Jeg elsker Berbatov. Hadde jeg vært manager, ville det blitt Rooney-Berbatov på topp hver kamp. Da må du skrive det din lille tulling Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Berbatov er en god spiss og en type spiller som kan avgjøre kamper på egenhånd. Allikevel mener jeg at han er avhengig av riktige spillere rundt seg, og det ble veldig annerledes når Keane og Berbatov skilte lag. De to var litt som Nannskog og islendingen i Stabæk. De utfylte hverandre. I fjor ble han toppscorer, men han scorte jo ganske ujevnlig og det ble fler mål i samme kamp. Så jeg føler han er litt ustabil. Beklager om jeg tar feil. Så for å svare på spørsmålet: Ja, han passer inn i Man United fordi han er en annen spillertype enn Chicharito og Rooney. Og det trenger Man United. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 I fjor ble han toppscorer, men han scorte jo ganske ujevnlig og det ble fler mål i samme kamp. Så jeg føler han er litt ustabil. Beklager om jeg tar feil. Det var også mange kamper han ikke spilte, selv i perioder der han var i god form. Tror de fleste som konkurrerte mot han om toppscorertittelen hadde flere PL-kamper enn han. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vi trenger han, han er typen som kan avgjøre kamper. Men han er ingen arbeidshest, han er en veldig " sleskete " spillestill, i motsettning til Hernandez som går på løp hele tiden og jobber som en helt. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Da skal Uniteds dyreste kjøp noensinne selges til sommeren Lykke til videre Berba http://united.no/united/nyheter/nyheter/bekrefter_berbatov_avgang Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Berba's agent: "Berbatov did speak to Fergie. He said: 'I want to play. I feel uncomfortable that I'm getting money but I am not working.'" Mannen i mitt liv <3 Tattoverer et portrett av han i trynet snart. 5 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Helt fantastisk fotballspiller. Jeg er er nok av en då som mye heller vil ha Berbatov enn Hernandez. Sett bortifra Hernandez to mål så synes jeg han ødelegger merr enn han hjelper når vi angriper. Men, Hernandez putter en god del mål så. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Enig i den, ja. Hernandez innehar et veldig lite reportoar, legge ballen foran seg, løpe og skyte. Selvfølgelig ikke vondt ment mot Hernandez (!) Endret 18. mars 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Populært innlegg kandinsky Skrevet 18. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2012 Ikke noe vondt mot Hernandez, han hadde en strålende første sesong, men han har virkelig sine mangler. Han har jo aldri forsert en spiller. Altså, jeg mener aldri. Noengang. Over til noe viktigere. Sengekos: 10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Hernandez mangler basic skillsa. Ser for eksempel på andre målet, det er så vidt han får rota den med seg og sendt den ut til Rooney. Håpløst at Berba blir behandla sånn, men han viser seg som en gentleman og profesjonell tvers igjennom. Endret 18. mars 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Vi fortjener ikke en spiller som Berbatov. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg må spørre, hvor kommer alle disse man crushene på Berbatov fra? 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg må spørre, hvor kommer alle disse man crushene på Berbatov fra? Duuude. Se på bildemontasjen noen poster over. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå