Gå til innhold

Passer Berbatov inn i United?

Latias

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Tror dere at Berba blir? Hvis han blir, hva kommer rollen hans til å være? Fjerdespiss?

Rooney - Chicha - Welbeck - Berba - Owen - Macheda/Diouf

Seriøst? Welbeck foran fjorårets toppscorer i premier league? Hernandez foran syns jeg også er helt absurb, guttungen hadde en kanonsesong, han er likevel ikke noe vi kan sette vår fulle lit til. Når Rooney var ute og dreit seg ut i media i fjor høst, hvem sto frem?

Lenke til kommentar

Tror dere at Berba blir? Hvis han blir, hva kommer rollen hans til å være? Fjerdespiss?

Seriøst? Welbeck foran fjorårets toppscorer i premier league? Hernandez foran syns jeg også er helt absurb, guttungen hadde en kanonsesong, han er likevel ikke noe vi kan sette vår fulle lit til. Når Rooney var ute og dreit seg ut i media i fjor høst, hvem sto frem?

Den rekka satte jeg opp med sesongavslutningen og pre-season i bakhodet.

Se avataren min. Jeg elsker Berbatov. Hadde jeg vært manager, ville det blitt Rooney-Berbatov på topp hver kamp.

Lenke til kommentar

Den rekka satte jeg opp med sesongavslutningen og pre-season i bakhodet.

Se avataren min. Jeg elsker Berbatov. Hadde jeg vært manager, ville det blitt Rooney-Berbatov på topp hver kamp.

Da må du skrive det din lille tulling :)

Lenke til kommentar

Berbatov er en god spiss og en type spiller som kan avgjøre kamper på egenhånd. Allikevel mener jeg at han er avhengig av riktige spillere rundt seg, og det ble veldig annerledes når Keane og Berbatov skilte lag. De to var litt som Nannskog og islendingen i Stabæk. De utfylte hverandre.

I fjor ble han toppscorer, men han scorte jo ganske ujevnlig og det ble fler mål i samme kamp. Så jeg føler han er litt ustabil. Beklager om jeg tar feil.

Så for å svare på spørsmålet: Ja, han passer inn i Man United fordi han er en annen spillertype enn Chicharito og Rooney. Og det trenger Man United.

Lenke til kommentar
I fjor ble han toppscorer, men han scorte jo ganske ujevnlig og det ble fler mål i samme kamp. Så jeg føler han er litt ustabil. Beklager om jeg tar feil.

Det var også mange kamper han ikke spilte, selv i perioder der han var i god form. Tror de fleste som konkurrerte mot han om toppscorertittelen hadde flere PL-kamper enn han.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Hernandez mangler basic skillsa. Ser for eksempel på andre målet, det er så vidt han får rota den med seg og sendt den ut til Rooney. Håpløst at Berba blir behandla sånn, men han viser seg som en gentleman og profesjonell tvers igjennom.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...