kandinsky Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Haha, verdens mest åpenbare troll. Garantert Arsenal/LFC supporter. La han passere i stillhet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det første målet i kampen, det avgjørende målet i kampen, målet som sikrer oss poeng. Jeg kan ikke huske at Berbatov har gjort dette mot noen andre storlag enn Liverpool i år. For all del Berbatov er viktig i spillet vårt, og jeg synes han presterer bra, men han fikk det til å høres ut som Berbatov hadde for vane å score de viktige scoringene i bøtter og spann mot de store motstanderne. Vi har ikke spilt mot andre storlag i år. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg er klar over det. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Han er en mål maskin spør du meg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Berbatov kan etter mi meining bli ein svært viktig brikke i vårt offensive spel, men det er ikkje hjelp i om han ikkje får spele i tøffe kampar. Då kan han heller ikkje vise at han duger. Det er heilt klart at han må byrje å score mål i dei fleste kampar, i staden for voldsomt med mål i enkelte kampar, men den mannen har så mykje fantastisk vakker fotball i kroppen at vi berre må få han til å fungere. Om den sentrale midtbana vår kunne avlasta spissane litt bedre, sånn at dei kunne fungere lenger fram i bana uten å måtte tilbake for å hente ballen så ofte så kunne vi kanskje sett endå fleire sjansar for både Berba og andre spissar. Det skal også seiast at Mannen har betra seg mykje denne sesongen, ikkje berre det at han ser ut til å score meir (om enn mange på ein gong), men han arbeider hardare bakover i bana enn han har gjort. Tenk 4-0 mot Bburn. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Førstesesongen til Berba er nesten den beste i mine øyne, selv om den muligens er den mest kritiserte. Denne sesongen har han jo fått masse ros og da særlig i starten (vel fortjent), men han har vel ikke pålangt nær så mange assists og nest-sist pasninger som han har hatt foregående sesonger. Mannen er et geni uansett. Avlastningen og den perfekte makker for Berbatov kan være Anderson i den formen han har vist denne sesongen. Følgende attacking VI er unektelig kreativ nok til å spille bingefotball med ethvert forsvar. Nani - Fletcher - Anderson - Giggs Berbatov - Rooney Dessverre blir det nok aldri 4-4-2 med Berbatov & Roon / 4-3-3 med Rooney og Nani på hver sin kant, The Magician i midten og tre sentrale bak mot Chelsea eller noen annen stor motstand. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Hersker vel ingen tvil nå? Har lyst til å sette tråden som løst, men er redd jeg jinxer hele sesonginnspurten hans. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ikke tenkt på det en gang, Latias... Berbasex!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har lyst til å sette tråden som løst, men er redd jeg jinxer hele sesonginnspurten hans. Ikke engang en jinx kan stoppe Berbagåll nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Hva med navnendring på alle slik det var for et par sesonger tilbake? Det var gode tider når omtrent alle hadde "-batov" på slutten av nicket. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Latiasatov? Latbatov. Menneh, fra spøk til revolver. Berba og Chicha MÅ bare starte sammen framover. For en rå spisskombinasjon! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jølsrud her Noen som kan finne GIF eller video av mottaket hans i 1.omg? Det sykeste nedtaket jeg noengang har sett. Jævla ninja style. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Berbashow: 5 mål på 4 dager. Har 3 hat tricks halvveis i sessongen med totalt 19 mål som toppscorer <3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som kan finne GIF eller video av mottaket hans i 1.omg? Det sykeste nedtaket jeg noengang har sett. Jævla ninja style. http://www.youtube.com/watch?v=OBcNVHqXjnU Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skulle ikke vært lov å ta ned en sånn ball! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fy faen jeg lo av ekstase når jeg så det, synd det ikke kom noe ut av det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det der er helt drøyt. Elsker spillere som har sånt der inne. Glad for at det er Berbatov og ikke Rooney som er deres storscorer i år. For han fortjener det så ufattelig mye mer! Utrolig nok har han bare brukt 9 kamper på å få de 19 målene. Det må være en slags rekord. Over halvparten av kampene har han gått målløs av banen, men likevel er han klar toppscorer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå har han doblet målstats på bortebane og. Håper det fortsetter både hjemme og borte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå