LowBalls Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Stenge denne tråden nå eller? EOD. 4 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Siterer fra Redcafe "Lazy fuck, couldn't even score 6" :!: 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 You bet he did! Toppscorer også. Før kampen: 191 minutter pr. mål Etter kampen: 95 minutter pr. mål Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 AI AI AI AI!! http://www.youtube.com/watch?v=o89iKsKw19M Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Do you believe in magic? Klasse. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 HAHA! Hvorfor ikke bare å legge ned denne tråden?? Han passer mer enn perfekt inn i United! hattrick mot liverpool og 5 mål mot Blackburn. Det er historisk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Og måltørke på 1000 minutter i mellomtiden! Fantastisk!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Og måltørke på 1000 minutter i mellomtiden! Fantastisk!! En gang må jo målet komme, hva ville du? at han ikke skulle score? men da kommer det ikke bar et, men hele fem! når berba scorer scorer han oftest mange! Endret 27. november 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg vil heller ha jevn scoringsform enn hattrick ++ hvert 1000. minutt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg vil heller ha jevn scoringsform enn hattrick ++ hvert 1000. minutt. Du har et poeng med det, men så lenge noen andre klarer å score når berba ikke gjør det, men han gjør det i de viktige og store kampene er det oftest greit Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nå er jeg stor Berbatov-supporter, men Liverpool er vel den eneste store klubben han har scoret viktige mål mot i år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Nå er jeg stor Berbatov-supporter, men Liverpool er vel den eneste store klubben han har scoret viktige mål mot i år. Kanskje ikke, det er ikke sikkert Park og Nani hadde puttet hvis ikke Berba hadde. Målforskjellen er jo lik med Chelseqa om de spiller uavgjort imorgen. Taper chelsea er også disse målene og poengene viktige, men hvis unite dvinner de neste kampene fram til chelsea og arsenal kampene vil selvtillitten være enorm. (Men den eneste store klubben til nå* er riktig) Endret 27. november 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nå er jeg stor Berbatov-supporter, men Liverpool er vel den eneste store klubben han har scoret viktige mål mot i år. Hva er definisjonen på "viktige mål"? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det første målet i kampen, det avgjørende målet i kampen, målet som sikrer oss poeng. Jeg kan ikke huske at Berbatov har gjort dette mot noen andre storlag enn Liverpool i år. For all del Berbatov er viktig i spillet vårt, og jeg synes han presterer bra, men han fikk det til å høres ut som Berbatov hadde for vane å score de viktige scoringene i bøtter og spann mot de store motstanderne. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Så ikke ordet "store" inni der. Tydeligvis ikke kommet ned på jorda etter Berbashowet enda. Begynte derfor å lure på om du ikke syntes det første målet i en kamp var viktig. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det første målet i kampen, det avgjørende målet i kampen, målet som sikrer oss poeng. Jeg kan ikke huske at Berbatov har gjort dette mot noen andre storlag enn Liverpool i år. For all del Berbatov er viktig i spillet vårt, og jeg synes han presterer bra, men han fikk det til å høres ut som Berbatov hadde for vane å score de viktige scoringene i bøtter og spann mot de store motstanderne. Dette varmer. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hehe, uansett hvordan det går med Liverpool fortiden, så har United - Liverpool oppgjørene sin sjarm og det er en tøff kamp for begge parter. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Jepp, og nå møter vi dem i FA Cupen også. Til vanlig pleier vi å la de unge få plass her, men mot liverpool, DER VIL JEG HA STORSEIER. Er ikke nødvendigvis vanskelig når selvttillitten dems er nede i helvete etter helgens tap... Endret 28. november 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
VegardHavn Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Selvfølgelig passer Berbatov inn i United. Med 5 mål mot Blackburn, og 3 mål mot Liverpool. Han er en mål maskin spør du meg. Han setter ballen i mål når det passer mest, spesielt passet det i Blackburn kampen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ikke for å vøre obstanasi eller hva faen nå det heter, men Berbatov scorer vel strengt talt ikke når det passer mest utenom 'pool kampen, etter det gikk han tross alt 10 kamper uten goal, og hadde han scort regelmessig sålangt i sesongen istedenfor mye i enkelt kamper så hadde dere lugget bedre an. Dog har han imponert i denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå