Gå til innhold

CoD:MW2 spiller søker klan

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er på jakt etter en klan til å spille CoD:MW2 med. Kanskje jeg blir med i klanen, eller bare blir med for å spille, men er det noe presisje og gode matcher blir jeg sikkert med. Jeg har lyst til å være med på turneringer hvis det er mulig, vet ikke hvor stor miljø det er for dette det er i Norge. TG til neste år er hvertfall høyaktuelt!

Jeg spiller ganske høyt over gjennomsnittet, og hvis jeg først prøver har jeg over 2 i killrate. Spiller nå også BFBC2, men har ikke peil på om dette er noe man spiller matcher i.

Send meg en PM hvis du vet om en klan eller er medlem i en klan.

!Atomprompen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Er på jakt etter en klan til å spille CoD:MW2 med. Kanskje jeg blir med i klanen, eller bare blir med for å spille, men er det noe presisje og gode matcher blir jeg sikkert med. Jeg har lyst til å være med på turneringer hvis det er mulig, vet ikke hvor stor miljø det er for dette det er i Norge. TG til neste år er hvertfall høyaktuelt!

Jeg spiller ganske høyt over gjennomsnittet, og hvis jeg først prøver har jeg over 2 i killrate. Spiller nå også BFBC2, men har ikke peil på om dette er noe man spiller matcher i.

Send meg en PM hvis du vet om en klan eller er medlem i en klan.

!Atomprompen

Bli med i min klane og ikke lag din egen. jeg lakte en i går og nå lager du. :thumbdown: slutt å herm. :mad:

håper du blir med i min klane og kanskje vi kan ha en i lag :) men hva skal din hete??? :)

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...