Farner Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Heisann! Er på jakt etter en klan til å spille CoD:MW2 med. Kanskje jeg blir med i klanen, eller bare blir med for å spille, men er det noe presisje og gode matcher blir jeg sikkert med. Jeg har lyst til å være med på turneringer hvis det er mulig, vet ikke hvor stor miljø det er for dette det er i Norge. TG til neste år er hvertfall høyaktuelt! Jeg spiller ganske høyt over gjennomsnittet, og hvis jeg først prøver har jeg over 2 i killrate. Spiller nå også BFBC2, men har ikke peil på om dette er noe man spiller matcher i. Send meg en PM hvis du vet om en klan eller er medlem i en klan. !Atomprompen Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Heisann! Er på jakt etter en klan til å spille CoD:MW2 med. Kanskje jeg blir med i klanen, eller bare blir med for å spille, men er det noe presisje og gode matcher blir jeg sikkert med. Jeg har lyst til å være med på turneringer hvis det er mulig, vet ikke hvor stor miljø det er for dette det er i Norge. TG til neste år er hvertfall høyaktuelt! Jeg spiller ganske høyt over gjennomsnittet, og hvis jeg først prøver har jeg over 2 i killrate. Spiller nå også BFBC2, men har ikke peil på om dette er noe man spiller matcher i. Send meg en PM hvis du vet om en klan eller er medlem i en klan. !Atomprompen Bli med i min klane og ikke lag din egen. jeg lakte en i går og nå lager du. slutt å herm. håper du blir med i min klane og kanskje vi kan ha en i lag men hva skal din hete??? Endret 4. april 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er dette på PC?????????+ Lenke til kommentar
Farner Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Vi er under PC-spill kategorien er vi ikke? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Vi er under PC-spill kategorien er vi ikke? Nei det kom på mw2 katerogien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå