Scannor Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 God dag godtfolk! Ser at en del av dere har bestilt HTC Desire, men så lurer jeg på hvor dere har bestilt dem fra? Hvor er den billigst (uten abonoment)? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 God dag godtfolk! Ser at en del av dere har bestilt HTC Desire, men så lurer jeg på hvor dere har bestilt dem fra? Hvor er den billigst (uten abonoment)? Jeg har bestilt fra www.lefdal.com, til 3988 inkl. frakt. Det er det billigste jeg har sett. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) God dag godtfolk! Ser at en del av dere har bestilt HTC Desire, men så lurer jeg på hvor dere har bestilt dem fra? Hvor er den billigst (uten abonoment)? Litt billigere her:(3795kr) http://webshop.nwn.no/wsp/microshop/frontend.cgi?session=cbf5de6387ed8a6c160e9aa953a604&func=catalog.show&func_id=30158&table=PRODUCT Endret 4. april 2010 av Xphylion Lenke til kommentar
SRD Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hva med å sjekke prisguide.no? https://prisguiden.no/produkt/123456 Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Hei, og takk for svar folkens. Jeg har sjekket ut med ulike prissammenlinginger, men problemet er at ikke alle butikker er med, som feks network norway. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Network Norway webshop for bedriftskunder Dvs priser er oppgitt uten mva og du heller ikke vanlig reklamasjonsrett (forbrukerkjøpsloven). Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har bestilt fra Chess. 3749,- med ChessXtra og fri frakt. Den er ikke operatørlåst og ChessXtra har ikke mndavgift så da kan du bruke det abonnement du vil ha. Lenke til kommentar
jolass Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har bestilt fra Chess. 3749,- med ChessXtra og fri frakt. Den er ikke operatørlåst og ChessXtra har ikke mndavgift så da kan du bruke det abonnement du vil ha. ChessXtra - det betyr at det ikke påløper kostnader om man velger å ikke bruke simkortet? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg har bestilt fra Chess. 3749,- med ChessXtra og fri frakt. Den er ikke operatørlåst og ChessXtra har ikke mndavgift så da kan du bruke det abonnement du vil ha. ChessXtra - det betyr at det ikke påløper kostnader om man velger å ikke bruke simkortet? Litt feil info der. Er minimum forbruk eller så koster abonnemente. Men er jo bare å kjøpe telefonen og si opp abonnemente. Er ikke binding. Men jeg bruker Chess uansett, helt greie priser for et hvert behov. Heldigvis er binding falt bort hos de aller fleste. Endret 5. april 2010 av wassiboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå