Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Rebooter automatisk etter 45 min.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Varme, påse at det er god ventilasjon og at CPU kjøling ikke er full av støv. Du kan forsøke svak trykkluft inn i ventilasjons hullene.

Installerte du Win7 fra vanlig retail pakke eller kjører du noe annet?

Får du bluescreen eller en vanlig reboot?

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar

Kjøp deg Win7 før du begynner å plage folk på forumet med spørsmål som er relatert enten til Pirat eller RC programvare. Det hadde vært en stor fordel om du svarte på spørsmålet om hvilken Win7 versjon du eier (eller har stjålet) litt tgidligere, jeg stilte det spørsmålet i min første post.

Lenke til kommentar

Det har du sikkert helt rett i, men det var ikke personlig ment. Det er som jeg sa forbannet irriterende å forsøke å hjelpe folk og så viser det seg at de kanskje sitter med en RC av Windows som ikke er ulovlig. Derfor synes jeg det kunne vært Ok om de svarte på hva slags versjon de har når en blir spurt om det.

Jeg har ikke interesse av å finne ut om de har retail, RC eller andre versjoner bortsett fra at det ofte er mye enklere å hjelpe spesielt når RC har denne reboot "funksjonen" innebygget.

Nå er vel saken løst og emnet har kommet ganske langt bort fra det som var spørsmålet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...