bujk Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) . Endret 4. april 2010 av bujk Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Installerte du W7 fra original DVD? Kjør en dyp scan med Malwarebytes. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) . Endret 4. april 2010 av bujk Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Varme, påse at det er god ventilasjon og at CPU kjøling ikke er full av støv. Du kan forsøke svak trykkluft inn i ventilasjons hullene. Installerte du Win7 fra vanlig retail pakke eller kjører du noe annet? Får du bluescreen eller en vanlig reboot? Endret 4. april 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvor gammel er PC'en din? :)Skrur dataen seg av på vanlig måte eller blir skjermen plutselig svart? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 tipper du kjører en RC versjon av w7? Lenke til kommentar
bujk Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) . Endret 4. april 2010 av bujk Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Pcén er 3-4 år gammel. Skrur seg bare av som om jeg skulle holdt "start" knappen inne, og rebooter av seg selv. Du har enda ikke svart på hvilken Win7 versjon du kjører, retail, OEM, RC, MSDN, ol. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kjøp deg Win7 før du begynner å plage folk på forumet med spørsmål som er relatert enten til Pirat eller RC programvare. Det hadde vært en stor fordel om du svarte på spørsmålet om hvilken Win7 versjon du eier (eller har stjålet) litt tgidligere, jeg stilte det spørsmålet i min første post. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Å nei! Moral politiet er på sporet av deg! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Å nei! Moral politiet er på sporet av deg! Hvis det er meg du sikter til har det null effekt. Det er bare irriterende å bli lurt til å kjelpe folk med tyvegods. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 du er litt sånn diddeli kjapp til å dømme syntes jeg. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det har du sikkert helt rett i, men det var ikke personlig ment. Det er som jeg sa forbannet irriterende å forsøke å hjelpe folk og så viser det seg at de kanskje sitter med en RC av Windows som ikke er ulovlig. Derfor synes jeg det kunne vært Ok om de svarte på hva slags versjon de har når en blir spurt om det. Jeg har ikke interesse av å finne ut om de har retail, RC eller andre versjoner bortsett fra at det ofte er mye enklere å hjelpe spesielt når RC har denne reboot "funksjonen" innebygget. Nå er vel saken løst og emnet har kommet ganske langt bort fra det som var spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå