Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Canal Digital internett problemer i påsken?

Anbefalte innlegg

Nettet nede i 10 minutter igår, da det kom opp igjen satt jeg kun med ~775kbit/s av mine 12mbit/s, og slik er det fortsatt. Jaja, har vært mindre problemer med CD enn de andre nettleverandørene vi har hatt :) Bærums-området.

Endret av flettial
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Canal Digital er noe forferdelig drit!!!!!!

Problemene her hos meg på Haslum begynnte lørdags kveld, internett forbindelsen gikk fra 25mbit ned til under 1mbit, hvert eneste minutt har den mistet kontakten med dns server og pinget ut. Jeg ringte CD og spurte hvor problemene lå, men fikk som svar "Nei, vi har ikke noe feil her, kontakten med routeren er fin" , etter en sjekk av kabler og data ringte jeg opp igjen og fikk som beskjed at "vi har problemer på fjellet og vil anta at dette blir fikset innen morgen tidlig.

Etter en sjekk på CD sin hjemmeside fikk jeg opp en feilmelding på mine sider der det sto at det ville være ordnet 00.30 - 05.april, deretter 13.00, deretter 13.30, deretter 16.30 og nå 20.00.

Nå har internetten vært ubrukelig siden lørdag, og kan garrantere at dette ikke blir kompensert på noen som helst måte, men for all del, håper de som skal fikse dette koser seg på hytta nå i påsken, for ingen er der ute for å prøve å fikse fiberen.

Å betale for en tjeneste du ikke får, når du trenger det mest (i fri perioder), er helt forferdelig!!!! CD er ubrukelig!!!!

Lenke til kommentar

Fortsatt problemer her og T_T

Hvis internetten ikke funker kl. 19:45 raid tid så blir jeg meget forbanna.

Haha, garrantert ikke oppe, "forbehold om endring", så lykke til med å downe lich king på 1mbit:)

Problemet er vell mer at jeg kommer inn med litt smålagg og så blir jeg disconnecta etter ca. 20-30 sek.

Lenke til kommentar

Ahh, jeg er ihvertfall til min vanlige hastighet.

Kjørte akkurat TPTEST og fikk rundt 23mbit/s.

772352650.png

:-)

Ja, har hastigheten tilbake som normalt jeg og , ikke det som er problemet. Problemet er som DNA sa : disconnecter hvert 30 sek .. ventriloen min og alt annet er ubrukelig, men kan jo lese vg hvis man har god tid:)

Endret av ReGoes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Noen som vet om en internett café eller lignende på bekkestua eller Sandvika?

Tror ikke det er på Bekkestua nei, sandvika er jeg usikker på. Googlet det?

Nå er jeg sur på pappa fordi han ikke gadd å kjøpe fibernett :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Etter en restart modem+router gikk hastigheten tilbake til ca det normale.

Ser ikke å ha noe problemer med Skype+Wow heller.

Ser ut til å ha funket her også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...