-FusioN- Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Når jeg skal innstallere Service Pack 1 til XP sier den "Your Windows key is invalid please send a mail to blalbablalbablalab" Jeg har ikke en ulovlig XP version, men jeg har to originale hvor kan jeg bytte key ? Jeg må vel ikke formatere for å bytt key ? Har to originale så klan bytte til den ene... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 vel, for å svare på det ene spm. ditt... du behøver ike formatere og legge inn på nytt... du må bare finne det verktøyet der du registrer windows og der er det en funksjon som lar deg bytte CD-Key... Husker ikke hva det heter for noe, men jeg trenger selv og finne det så Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Da kan begge to lete... Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det finnes en måte å forandre produkt key på inne på XP. Søk ute på nettet så finner du sikkert en bruksenvisning. Hvis du ikke finner noe, send meg en melding så skal jeg se om jeg klarer å rote noe frem til deg. Hvis du ikke får instalert Sp1 kan det tyde på at den keyen du har arvet kan være stoppet hos Bill. Geggi1 Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Sendte deg en PM Jeg har faktisk lett en del på webben uten lykkke Så begynn å rot litt i skuffen Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 http://ryan.ript.net/xppid/ Denne tror jeg skal virke. Har en som jeg vet virker hjemme men nå er jeg offshore. Lenke til kommentar
mb Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Førs vil jeg si FuCK George Washington , og jeg har et program som kan løse problemet.. Lenke til kommentar
mb Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Førs vil jeg si F u C K ta George Washington , og jeg har et program som kan løse problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå