Ritualz1 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nettopp vært i India og Nepal, der fant jeg et kamerastativ som så helt greit ut. Det kostet 100kr og har merke navnet Boffola og produkt navnet er B-328R. Noen som kjenner til dette merket/produktet? Hvordan er kvaliteten på den? Har testen den litt selv og synes den er helt grei til mitt bruk. Men tenkte jeg skulle høre om det var flere som hadde noen erfaringer, leitet litt på google men fant bare kinesiske sider. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nettopp vært i India og Nepal, der fant jeg et kamerastativ som så helt greit ut. Det kostet 100kr og har merke navnet Boffola og produkt navnet er B-328R. Noen som kjenner til dette merket/produktet? Hvordan er kvaliteten på den? Har testen den litt selv og synes den er helt grei til mitt bruk. Men tenkte jeg skulle høre om det var flere som hadde noen erfaringer, leitet litt på google men fant bare kinesiske sider. Hvis du er fornøyd så er det det viktigeste. Har du fått ett stativ du liker til en billig penge, så bør det egentlig være likegyldig hva vi andre måtte mene om det. Det finnes jo mange merker der ute som ikke når våre bredder og siden du kun finner kinesiske sider så er det vel dessverre ikke så sannsynlig at det er så mange som har det her i våre trakter. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Boffola hørtes veldig bollywood'isk ut Et eller flere bilde kunne fortalt mye,flere kinesisken produsenter lager produkter med forskjellige navn utifra hvor det selges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå