Henriette.. Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har søkt utallige ganger på youtube og google, men det er jo så komplisert forklart! Så er det noen som vet om en side hvor man kan lære å bruke photofiltre? Blir glad for svar! : D Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei Tenker du på filtre man setter fremfor ett objektiv eller effektfiltre i bildebehandling? Jeg antar det er effektfiltre, hva er det du lurer på og hvilket filter snakker vi om? Alle har sin egen funksjon og brukes forskjellig. Lenke til kommentar
Henriette.. Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Eller, jeg tenkte jeg i det hele tatt kunne lære å bruke alle funksjonene i programmet i det hele tatt.. Siden det er så mange! og derfor er det vanskelig å lære seg alle på egenhånd.. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvilket program snakker vi om? Lenke til kommentar
Henriette.. Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Det er et eget program som heter PHOTOFILTRE - et engelsk bilderedigeringsprogram.. Endret 4. april 2010 av Henriette.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Det er nok programmet Photofiltre som trådstarter tenker på (edit: det var visst allerede oppklart ) Finnes noen tutorials her. Endret 4. april 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Se der ja Lært noe nytt i dag Da skal jeg fordufte for det kan jeg ingen ting om Lenke til kommentar
Henriette.. Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Det er nok programmet Photofiltre som trådstarter tenker på (edit: det var visst allerede oppklart ) Finnes noen tutorials her. Tusen takk! dette hjalp veldig mye! : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå