ibliz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Heisann. Jeg har en kompis som jobber hos Spaceworld, så har sammenlignet litt applikasjoner mellom min HTC Tattoo og hans HTC Hero. Foreløpig er det mange applikasjoner som er ute for Hero men som ikke har kommet i en "forenklet" versjon til Tattoo, ettersom det er mindre oppløsning på skjermen. Akkurat dét skal ikke jeg utdype meg for mye om, men.. Ja, on-topic, er det noen som har noen andre norske applikasjoner for Android enn de jeg har funnet so far? Norske applikasjoner (Tattoo) TV Guide - Norskt og svenskt program til tv Trafikanten - Byssopplysninger iMarka - Skiføre Yr - Væropplysning for byer i Norge Norske applikasjoner jeg vet om som ikke er til Tattoo Gulesider - Kontakt søk Reiser veldig mye, så visse applikasjoner hjelper meg meget. Er ikke noen måte å få søkt igjennom applikasjoner fra "Norge" i Marked, derfor jeg spør. Søkt i ukesvis etter norske applikasjoner, så tviler på at det finnes en slik tråd. Isåfall beklager jeg. Mvh. Martin Aleksander Endret 3. april 2010 av ibliz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå