Diskutert Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) . Endret 22. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Du kan ikke forvente at han skal ta intiviativ hele tiden! Gutten vil neppe virke som den desperate han heller? Ja, du burde kontakte han mer, du burde stå med åpne armer, om det er noe du har lyst til. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det noe jeg misliker, er når jeg må ta initiativ til å starte en samtale. Dersom det er kun jeg som må starte samtaler for å fortsette å holde kontakten, dropper jeg som oftest jenta. Jeg oppfatter det som om hun mister interessen dersom hun "ikke orker å starte samtaler med meg". Kanskje jeg tar feil, kanskje ikke. Jeg vil ihvertfall anbefale deg å begynne å snakke med han dersom du fortsatt er interessert. Gutter orker ikke å virke desperate over lengre tid. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Hva blir grensen på å ta kontakt og å være masete da? Dere liker vel ikke å bli bombadert med meldinger? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det kommer jo ann på, om du ser at han er pålogget, så sender du gjerne en melding til han, og da kan du f.eks bare si hei, og forvente et lignende svar. så fører du bare samtalen normalt, du snakker vel med andre folk? både på sms, facebook, msn og, wait for it, virkeligheten? Behandle han som hvilkensomhelst annen person? Vis at du er interrisert, men ikke desperat, det finnes en mellomting Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Vel, du har et poeng Thanks! Opplevd det samme eller? Siden vi er på samme alder.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tja, damer begynner å bli en interresang ting, og erfaring er kjekt å ha vettu Så, har opplevd det et par ganger ja, men det faller deg naturlig inn etter et par ganger. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Så sant, så sant! Satser på det jeg, og! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Bare å spørre om du lurer på noe mer da vettu, enten på pm, eller lage en ny tråd Lykke til med denne gutten Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 I will! Lykke til med damene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå