Gå til innhold

CL: 06.04.10 FC Barcelona vs Arsenal, Camp Nou


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørhør, det er ikke ufortjent at de leder med tre mål. Men Messi, kyss min ræva. To første mål, gjorde han noe fotarbeid bortsett fra å rulle den inn? Siste var elendig av Vermaelen, hva i helvete gjorde han der?!? Han er midtstopper, ikek midtbane. Denilson KAN IKKE backupe ham opp, nå som treig han er.

 

ENDRING: Dobbelpost

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Hørhør, det er ikke ufortjent at de leder med tre mål. Men Messi, kyss min ræva. To første mål, gjorde han noe fotarbeid bortsett fra å rulle den inn? Siste var elendig av Vermaelen, hva i helvete gjorde han der?!? Han er midtstopper, ikek midtbane. Denilson KAN IKKE backupe ham opp, nå så treig han er.

Messi har nå 41 mål og 10 assists på 43 kamper. Flaks?

Lenke til kommentar

Så rosicky hadde en likedan takling som C. Henry, rødt kort?

Bortsett fra at treffer ballen. Han kommer inn foran mannen. Han hadde en reel mulighet og nå den først. Altså en hensikt bak taklinga. Game, du kan stikke den rappkjæfta dritten din langt inn igjen på Manchester United forumet.

 

Vi har ikke dommerene på vår side, men det er ikke derfor vi ligger under heller. Barca er bedre på de fleste områder. Det er helt fortjent. Gøy at Arsenal scoret først da.

 

Synes siste goalet var lekkert. Synd vi sliter i forsvar. Silvestre er heller ikke spesielt god. I tillegg må han slite mot Barca. Det synes litt for lett at han mangler mye for å nå nivået til de andre.

 

Vi får håpe Wenger er aktiv i sommer med å hente nye forsterkninger.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Men en ting er jeg enig i, dommeren har vært veldig dårlig.. stykker opp spillet alt for mye, å fratok Arsenal en stor mulighet som hadde skapt enda mer liv i kampen..

 

Synes det er synd at en slik dommer skal stykke opp en kamp når det er to så gode spillende lag.

 

Jeg mente selvfølgelig ikke at du synes alle Arsenalspillere er verdens beste, men å sitte å si at Messi har flaks, å er oppskrytt.. da ser du ikke samme kamp som meg, han har veldig mange gode spillere rundt seg, og avslutningene hans kan ingen i verden matche..

Lenke til kommentar

Hvem tror dere vinner Cl da people? Personlig har jeg ikke trua på United. Barca er favoritten, men jeg tror faktisk Bayern kan overaske, i så fall viss Olic & Co er i toppform. Inter er jo også blant favorittene. Jeg liker ikke italiensk fotball, men tot de kommer til finalen. Tror det blir Barcelona VS Inter i finalen. Håper Bayern kan overaske!

Lenke til kommentar

Messi er god, naturligvis han er ikek dårlig. Men jeg synes at dere roser ham altfor mye. Jeg setter Xavi og Zlatan foran ham. Messi er en spiller jeg kan tenke ha på laget mitt, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg synes han er verdens beste spiller. Det vil jeg heller sette mine penger på Drogba, Rooney eller Zlatan.

 

Hvem tror dere vinner Cl da people? Personlig har jeg ikke trua på United. Barca er favoritten, men jeg tror faktisk Bayern kan overaske, i så fall viss Olic & Co er i toppform. Inter er jo også blant favorittene. Jeg liker ikke italiensk fotball, men tot de kommer til finalen. Tror det blir Barcelona VS Inter i finalen. Håper Bayern kan overaske!

 

 

Barca mot Inter i semifinalen, ikke finalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...