Benbjo Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Det målet må vel ha vært offside? Uansett: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lol, nvm. Lættis Endret 6. april 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 ELENDIG, Silvestre?? Er det mulig. Faen at han skal ødelegge for oss. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Faen, her er jeg på mobilen i bare noen få minutter, så står det 1-1 :O Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Lol, nvm. Lættis Orker ikke å gå til stua, så ser kampen på en elendig stream. Treig er den i tillegg, så var ikke ment som provoserende. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Silvestre som fucker opp ja, sjokk det. Nå driver han faen meg og lager straffespark også den tosken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Almunia kunne ingenting gjøre der. Silvestre kunne klarert. Men det kunne jaggumeg Essien i vår kamp mot Barca i fjor også. Da var det også Messi som utnyttet seg av det. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nå så jeg ikke situasjonen, men.. Hvordan i HELVETE kan Wenger starte med SILVESTRE mot BARCELONA? Det er noe som skurrer.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 For Sol er sliten og Gallas er skadet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 En sliten Sol gjør en bedre jobb en Silvesre uansett -.- Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Herregud, de får frispark for alt! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Frispark for den der? Var jo en herlig takling. Og til alt overmål gult? Herregud! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hvordan kan det ikke ha vært frispark? I reprisen ser man at Messi hektes, ikke gult dog Endret 6. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Vi blir faen meg dømt til helvette her. Barca er en gjeng divere som faller lett som ingenting. Dette er faen ikke spansk fotball, jævla drittlag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Haha. Silvestre fikk gult for en kongetakling. Wtf? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Wenger har helt sikkert grunn for at Silvestre starter, det er klart. Risiko til tusen som dessverre ender i mål til Barca. Æsj.. Men komigjen nå!! 1 mål så må Barca ha to. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Frisparket var helt greit. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Vi blir faen meg dømt til helvette her. Barca er en gjeng divere som faller lett som ingenting. Dette er faen ikke spansk fotball, jævla drittlag. Dive var det absolutt ikke, overspilling, ja. Frispark skulle det ikke vært. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 FAEN!! IKKE OFFSIDE I DET HELE TATT.. FAEN ER DET MULIG?? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Dårlig dømming. Denilsons takling var helt ren, og Bendtner var en meter onside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå