Gå til innhold

CL: 06.04.10 FC Barcelona vs Arsenal, Camp Nou


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Messi er verdens beste fotballspiller. Vi tapte mot verdens beste fotballag. Jeg er selvsagt skuffet, men jeg kan ikke si at jeg var veldig sikker på seier i dag, selv om jeg prøvde å være så optimistisk som mulig før kampen. Nå håper jeg vi klarer å legge dette bak oss, og levere one hell of a sesonginnspurt. All fokus på PL nå!

Lenke til kommentar

Du glemmer United som enkelt slår ut Bayern i morgen.

Tror du oppriktig at United, i dårlig form sådan, slår et Bayern i flyt? Eller var det en aldri så liten jinx? Om du tror United vinner så vedder jeg ei kasse pils på det motsatte og det har lite eller ingenting med overtro å gjøre, for i morgen kveld på samme tid er også United ute. Vi var bøtta hjemme mot et omstendelig Chelsea og jeg ser virkelig ikke hvordan vi skal stoppe Ribery, Robben, Olic, Klose og co.

 

Igjen, synd med gunners, jeg har langt mer sympati for Arsenal enn Barcelona og det forteller greit hvor mye jeg liker spanjolene, tatt i bettrakning at Arsenal ikke akkurat er et favorittlag...

 

Messi :sick:

Lenke til kommentar

Pep er fantastisk. Taktisk mesterverk og spille Messi sentralt i dag! Han ble SINNSYKT mye mer synlig i forhold til samme kampen sist. Her kan han velge hvem han vil utfordre, og med smartheten og fotball ferdighetene til Messi er dette en drømme situasjon! Vi må bare innse at vi ble slått ut av to personer i dag. Messi og Pep Guardiola!

 

Den lyse siden er at vi viste mye mer vinner vilje i dag! Clichy var meget god i dag!

Lenke til kommentar

Enig med zlazor. Barcelona har per dags dato både verdens beste manager og verdens beste spiller. I dag viste de seg begge fra sin beste side. Arsenal spilte en god kamp, men det er ikke nok når man spiller mot verdens beste fotballag.

All honnør til Messi og Pep som nesten alene sender Barcelona til semifinalen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det er jo nesten som å si at Rooney er verdens beste spiller. Rooney er god, men slapp av...1 god sesong, så kan han bli sammenglignet med spillere som Fabregas, Messi og Ronaldo ?

 

Pep er en god trener, men ikke verdens beste. Han blir den den beste hvis han tar lag som Lyon til CL seier..

Lenke til kommentar

Haha, elsker hvordan du lurte med Fabregas i den leksa. Rooney er selvsagt en bedre spiller (ikke at de bør sammenlignes grunnet posisjon på banen..) enn spanjolen, det tror jeg selv de fleste Arsenal supporterne sier seg enig i. En god sesong? Wayne har siden han slo gjennom som sekten-syttenåring vært en av ligaens bedre spillere, selv om det er først nå denne sesongen målene har rent inn.

 

Messi er selvsagt bedre, men Rooney er pdd på en klar andreplass foran Ronaldo.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Klarte ikke å bli ordentlig skuffet/sur av tapet. Hadde ikke så store forventninger foran kampen uansett, men skal innrømme at jeg fikk et kortvarig håp da vi gikk opp i ledelse. Irriterende hvordan personlige feil i forsvar skal koste oss hver eneste virkelig storkamp i år (regner Man Utd, Chelsea og CL-kvartfinale mot Barcelona hakket større enn Liverpool og Tottenham). Er også misfornøyd med at Wenger faktisk kaller Silvestre en god spiller i post-match intervjuet. Hele verden ser at mannen er en vandrende katastrofe, mens Wenger virket helt blind for akkurat det. Greit nok å støtte spillerne sine og ikke henge dem ut, men det er ingen som legger opp for den uttalelsen der. Blir oppgitt.

 

Grattis til Barca og for en spiller Messi er! Vil gjerne høre ordentlige argumenter på hvorfor han er oppskrytt og ikke er verdens beste for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...