Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Amatørmessig å sette seg i offside på den måten. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Skjønner ikke at folk sutrer. Vi spiller på Camp Nou med våre 5 beste spillere ute. 3-1 er et hederlig resultat. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Huff. Vi var ikke gode nok. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hegland, er det greit å si seg fornøyd når Barca lar oss spille fotball i andre omgang. Men nei, det vil vi jo ikke. Vi vil bare drible og drible og så sentre ballen i bakover. Null veggspill og sånt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Skjønner ikke at folk sutrer. Vi spiller på Camp Nou med våre 5 beste spillere ute. 3-1 er et hederlig resultat. Veldig enig. Spillerene har hvertfall vist vilje idag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Helvete.. er det mulig.. fy faen i helvete.. så var det Messi også. Toppen av kaka. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Han leker seg jo, det er så vakkert. Han er så god at jeg nesten misliker han. Drøyt! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Fyfaen, nå må Messi gi seg snart. makan.. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Haha. Jeg bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Sett meg på banen, jeg fikser Messi lett! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Direkte latterlig av den horrible backen Eboue. Helt fryktelig. Hyller Messi. For en spiller. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Dere ble flere hakk for små i dag dessverre. Hadde håpet på Arsenal-avansement, og minst ett engelsk lag i semifinalen. Clichy og Diaby virket forøvrig nokså friske i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Greier ikke hylle Messi en dritt. Hater han bare mer etter denne kampen hvor han nesten slo oss ut av CL alene! Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg er sikker på at vi ville ha tatt dem hvis det ikke var for skadene våre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det som overrasket meg med Messi var at han lå nede som en liten unge og grein og vifta med armene for alt mulig. Har alltid sett for meg at han ikke holdt på slik. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Herregud folkens. Messi er en klassespiller, og vi ble slått av et bedre lag. Han var i form i dag, det kan man vel si. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Han leker seg jo, det er så vakkert. Han er så god at jeg nesten misliker han. Drøyt! Samme. Blir kvalm hver gang han leker inn ei kasse. Trist utfall. Ingen engelske lag i semifinalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå