mosle Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 heisann, min elskede suzuki zr går ikke på tomgang for tiden. med en gang jeg slipper gassen går den bare rett av. et annet problem er at gassen ikke går automatisk tilbake til utgangsstilling, noe som gjør det veldig vanskelig. all hjelp tas imot med stor takk Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 1. Smør opp ledningen som wiren går inni med olje 2. Regner med at det er en tomgangsskrue på forgasseren som du kan skru innover for å øke tomgangsturtallet. Ta bilde av gassern å legg det ut her om du er usikker på hvilken skru det er, men regner med at det er den største skruen du kan se på hele forgasseren. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 kan ta av gassern bilde i morgen. Anngående det med gassen, så har den nesten ikke grenser for hvor langt opp/ned jeg kan dra gassen :S Men får prøve å olje Lenke til kommentar
mosle Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 http://helgeland-motor.all-forum.net/mc-atv-snoscooter-f5/suzuki-zr-50-sk-t1143.htm her er det prikk lik gasser Lenke til kommentar
mosle Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) litt o.t, men tror noen jeg får plass til den i en Mercedes e-klasse 90 mod ? ^^ Endret 4. april 2010 av mmolsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå