Lovegame Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hei Har klart å lagt veldig på meg di 2 siste åra, har gådd opp cirka 20 kilo i vekt, litt muskler, men mest fett. Før spilte jeg fotball aktivt, spiste så å si ingenting. På den tiden veide jeg 72kg og var 1,75cm. I dag veier jeg 94kg, og er like høy. Trenger hjelp til hvordan å gå ned mest i vekt på en sunn måte, så fort som mulig. Har litt lyst til å se bra ut i sommer Hvordan skal jeg gå fram med mat, trening osv? Hva jeg spiser, er VELDIG forskjellig dag til dag, avhengig om jeg har råd til mat eller ikke. Er ingen treningsstudioer tilgjengelig. Noen som har noen ideer? Endret 10. januar 2013 av Extremer Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Spis sunt og variert. Ikke spis for mye av gangen, men ha heller faste, små måltider. I tillegg er det jo også viktig med daglig mosjon. Enten det er å gå tur, jogge, syklin, svømming eller annen idrett som du finner interessant. I tillegg kan det jo også være greit å trene styrke for å forebygge muskler Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du ikke å gå på noe treningsstudie for å gå ned i vekt. Å drive kardiotrening på en tredemølle eller innesykkel er noe av det kjedeligste som finnes. Jeg kan garantere at du blir å gå lei. I fjor veide jeg 96,5 kg, nå veier jeg 70 kg. Alt jeg gjorde var å legge om til et meget sunt kostholdhold med mye fettforbrenningstrening. Med tanke på at det snart er sol og sommer vil jeg anbefale deg å gripe sjangsen. Det er kjipest i starten, men skal love deg at du blir motivert av resultatene du får. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Artig å se tilbake på denne, raste videre opp i vekt her, og er nå godt på tur ned igjen for første gang på MANGE år skal sommerkroppen bli en jævla realitet. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Morsomt. Er det noe jeg respekterer, så er det mennesker som legger om til en sunnere livsstil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå