Gjest Moden kvinne Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ville dere, men respekt for dere selv og kvinnen dere bryr dere om, søke råd på dette forumet? Dersom ja, hva er grunnen? Stoler dere ikke på oss damer, eller er det fordi det er vanskelig å åpne seg/blottlegge seg? - Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det kan være vanskelig å forstå kvinner/situasjoner, særlig når man er midt oppi det selv. Det er mange jenter som også gjør det også. Sånne situasjoner er det avogtil greit å være anonym. Synes du det er mye bedre å spørre om råd av venninner, som på mange måter er en del av det selv? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Lol, er det ikke en smule ironisk at noen som kaller seg "moden kvinne" også søker råd på forumet? Lenke til kommentar
Gjest moden kvinne Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg stilte et generelt spørsmål på et forum og i et emne jeg aldri har benyttet før. Forstår det kan virke noe rart. Men ønsker ikke uttale meg mer, men trodde at det at jeg spurte under dette emnet skulle forsvare at jeg gikk nærmere inn på noe Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 ville dere, men respekt for dere selv og kvinnen dere bryr dere om, søke råd på dette forumet? Dersom ja, hva er grunnen? Stoler dere ikke på oss damer, eller er det fordi det er vanskelig å åpne seg/blottlegge seg? - Men hey, det er da ikke noen som er såpass modig at de kaller seg "moden" når de poster etter råd her? Misforstå meg rett, dette underforumet er jo tungt "belastet" av de unge,umodne og usikre? :b Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nokre gongar kan det vere greit å spørre nokon som er utanforståande om råd kanskje dei har hatt den same opplevinga å kan gi råd/tips om korleis dei løyste den konflikten Det treng absolutt ikkje å bety at oss ikkje respekterer partnern vår, men som sagt somme tid er det greit med tips frå andre personar. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke det at jeg selv har spurt etter råd her, men jeg kan se for meg at et mangfold av upartiske tredjeparter kan være positivt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det sier seg jo selv at det ofte kan være lurt å få svar fra mange personer og i tillegg kan man være anonym, ingenting slår den muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg