Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn som mener dere er modne

Gjest Moden kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest Moden kvinne

ville dere, men respekt for dere selv og kvinnen dere bryr dere om, søke råd på dette forumet? Dersom ja, hva er grunnen? Stoler dere ikke på oss damer, eller er det fordi det er vanskelig å åpne seg/blottlegge seg?

-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest moden kvinne

Jeg stilte et generelt spørsmål på et forum og i et emne jeg aldri har benyttet før. Forstår det kan virke noe rart. Men ønsker ikke uttale meg mer, men trodde at det at jeg spurte under dette emnet skulle forsvare at jeg gikk nærmere inn på noe

Lenke til kommentar

ville dere, men respekt for dere selv og kvinnen dere bryr dere om, søke råd på dette forumet? Dersom ja, hva er grunnen? Stoler dere ikke på oss damer, eller er det fordi det er vanskelig å åpne seg/blottlegge seg?

-

Men hey, det er da ikke noen som er såpass modig at de kaller seg "moden" når de poster etter råd her? Misforstå meg rett, dette underforumet er jo tungt "belastet" av de unge,umodne og usikre? :b

Lenke til kommentar

Nokre gongar kan det vere greit å spørre nokon som er utanforståande om råd kanskje dei har hatt den same opplevinga å kan gi råd/tips om korleis dei løyste den konflikten :)

Det treng absolutt ikkje å bety at oss ikkje respekterer partnern vår, men som sagt somme tid er det greit med tips frå andre personar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...