Mariofrans Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei:) var på butikken idag for å kjøpe meg en ny tannbørste. Jeg kjøpte en tannbørste som var helt normal. Såklart soft. Litt senere på kvelden skal jeg pusse mine tenner, og merker at tannbørsten var helt forjævlig hard. Tror jeg fikk 5-6 sår i tannkjøttet av å pusse med den. Ikke pusser jeg spesielt hardt heller... Flere tannbørster jeg har kjøpt i det siste har vært like harde. Er det noe som har skjedd med bustene på tannbørstene? Har fortsatt vondt i munnen siden tannpussen, og nå blir det til at jeg ikke vil pusse tennene pga av at jeg vet at jeg kommer til å fucke opp, eller lage nye sår i munnen. Noen tips for å lage tannbørstene mykere eller gjøre tannkjøttet sterkere? Håper jeg får noen som kan svare på spørsmålene mine -Mariofrans Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Puss tenna med den tannbørsten i noen uker, da får du træler og problemet er borte. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sikker på at tannbørsten er soft?. Normalt tre varianter: Soft, medium, hard. Hvis soft gir problmer kan du ha tannkjøttsyldom eller pusse for hardt. Kaldt vann ved børsting: Hardere bust. Varmt vann: mykere bust. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Sikker på at den er soft. Kanskje det bare trengs å bruke tannbørsten litt, men kan ikke huske at det var så vondt forrige gang jeg skiftet tannbørste. Skal teste ut varmere vann neste gang, om nødvendig; pusse tennene i kokende vann Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du har muligens betent tannkjøtt. Da skal det ikke så mye til for at det bir sår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå