Gjest gjest Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er nå flere år siden jeg ble ferdig med regulering. Jeg har egentlig aldri vært helt fornøyd med resultatet, og nå noen år etter jeg tok den av begynner tennene mine å bli veldig skeive, og jeg har mange store mellomrom mellom tennene. Og det ser ikke bra ut. Jeg betalte ikke på titusenvis og hadde mye smerter for å få fine tenner i noen år. Har jeg noen rett til å klage? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er nå flere år siden jeg ble ferdig med regulering. Jeg har egentlig aldri vært helt fornøyd med resultatet, og nå noen år etter jeg tok den av begynner tennene mine å bli veldig skeive, og jeg har mange store mellomrom mellom tennene. Og det ser ikke bra ut. Jeg betalte ikke på titusenvis og hadde mye smerter for å få fine tenner i noen år. Har jeg noen rett til å klage? Vel.. Brukte du platen du fikk etterpå? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Klag, eller bare gå dit og be dem lime på sånne greier bak tenna. Det har jeg nå, sånn at tenna ikke flytter seg, dette blir fjernet etter noen år Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg brukte platen ja. Bruker den fortsatt, for hvis jeg ikke bruker den på noen dager blir mellomrommene ekstra store. Jeg hadde sånne greier bak tenna, men det bare datt av hele tiden, så jeg fikk plate. Har jeg rett på ny behandling, uten å betale? Eller penger tilbake? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg brukte platen ja. Bruker den fortsatt, for hvis jeg ikke bruker den på noen dager blir mellomrommene ekstra store. Jeg hadde sånne greier bak tenna, men det bare datt av hele tiden, så jeg fikk plate. Har jeg rett på ny behandling, uten å betale? Eller penger tilbake? Det vet jeg ikke. Men du må vel ha krav på noe siden du er så missfornøyd som du skal ha det til! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg brukte platen ja. Bruker den fortsatt, for hvis jeg ikke bruker den på noen dager blir mellomrommene ekstra store. Jeg hadde sånne greier bak tenna, men det bare datt av hele tiden, så jeg fikk plate. Har jeg rett på ny behandling, uten å betale? Eller penger tilbake? Da har du jo tydeligvis ikke vært kjempeflink til å bruke den, hvis du har opplevd dette... Men det du bør gjøre er vel å ta kontakt med behandlende kjeveortoped for å høre hva vedkommende sier om saken. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg brukte platen ja. Bruker den fortsatt, for hvis jeg ikke bruker den på noen dager blir mellomrommene ekstra store. Jeg hadde sånne greier bak tenna, men det bare datt av hele tiden, så jeg fikk plate. Har jeg rett på ny behandling, uten å betale? Eller penger tilbake? Da har du jo tydeligvis ikke vært kjempeflink til å bruke den, hvis du har opplevd dette... Men det du bør gjøre er vel å ta kontakt med behandlende kjeveortoped for å høre hva vedkommende sier om saken. Det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå