gavao Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 har tenkt å sjett en film no snart, er det noen som har noen forslag til hva jeg skal se? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Det er en fordel å skrive hva du liker... Anbefaler nok Ole brumm for deg. Jeg liker actionfilmer, så jeg skal se das boot og James bond hjem fra hytta i morgen. Endret 3. april 2010 av Mariofrans Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her! er jo en fin tråd for deg Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 V for vendetta er fet Og alle Die Hard filmene så klart Lenke til kommentar
gavao Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 engelske komedie filmer er artige! Lenke til kommentar
My War Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) engelske komedie filmer er artige! Du anbefaler deg selv filmer? Artig.. Endret 3. april 2010 av Viskelærhodet Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ingen grunn til å lage flere identiske tråder, samt at det finnes en egen tråd for filmanbefalinger. Også denne tråden har for dårlig emnetittel (les retningslinjene!). Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg