Ghazaa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nærmer vi oss noe nå, eller? Jeg stemmer på denne! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Glemte å skrive det, men den 'glowen' rundt knappene kan jeg legge på igjen, om du ønsker det. Lenke til kommentar
Nylen Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Nærmer vi oss noe nå, eller? Hvis du fyrer på litt lysende blur, slik du hadde på den første logoen kan du være så snill å sende meg kontonummeret ditt, og du skal få $$. I tillegg skal du få 2 pils, den dagen du er i Trondheim Hehe, så editen din nå. Så jepp. Da er jeg schjempefornøyd. Endret 6. mai 2010 av Nylen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Sånn? Kan legge ved photoshopfilen, om det også er ønskelig. Kontonr sender jeg på PM, med mindre fler har lyst til å gi meg en slant med penger EDIT: Litt mer glow kanskje? Er bare viktig at glowene ikke 'overlapper' hverandre, da blir det litt stygt. Endret 6. mai 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Nylen Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Sånn? Kan legge ved photoshopfilen, om det også er ønskelig. Kontonr sender jeg på PM, med mindre fler har lyst til å gi meg en slant med penger EDIT: Litt mer glow kanskje? Er bare viktig at glowene ikke 'overlapper' hverandre, da blir det litt stygt. Litt mer hadde vært kult, ja. Supert med psfila også, ja! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Sånn, da bør ting være på plass .rar fil, med PS filen + PNG nedenfor. nylen.rar Endret 6. mai 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå