Gå til innhold

Sommerjobb for 15-16 åring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

deltidsjobb.no og sommerjobb.no, må du være fyllt 18 år, for å få deg "sommerjobb". er det noen som vet om butikker rundt om i nord-trøndelag og sør-trøndelag som tar inn ungdommer rundt 16 års alderen da?

Lenke til kommentar

Det er ganske vanskelig for en under 18 å få jobb i matbutikk i grunnen. Det er av den enkle grunn at de som oftest vil at du skal kunne sitte i kassa, og da må man jo være 18 (tobakk og øl). Jeg vet ikke om det finnes telemarketing-firmaer i nærheten av deg, men der jeg jobber jobber det i hvert fall flere 15- og 16-åringer. ;) Sjekk litt rundt og se om det er noen firmaer som driver med telemarketing (telefonsalg), her i byen trenger alle firmaene som er fler folk, så hvis det gjelder overalt er det lett å få jobb i den bransjen.

Lenke til kommentar

Ingen som leser retningslinjene lenger? Man er forpliktet til det når man melder seg inn i forumet, og krysser av på at man har godtatt de.

Emnetittelen forklarer ikke godt nok hva tråden handler om, og bryter også med tre-ordsregelen. Jeg fikser, men ber trådstarter lese retningslinjene, og passe på slikt selv i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...