gavao Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 hei, er 15 år, blir 16 om noen måneder. er det noen muligheter å få seg en sommerjobb tror dere? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Avisbudene skal jo ha ferie. Kanskje du kan ta to ruter også, blir penger av det. Men ikke så lett å foreslå når man ikke vet om du bor i by eller på landet. Lenke til kommentar
gavao Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 jeg bor attmed trondheim. Lenke til kommentar
gavao Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 avisbud har jeg gått tidligere, å det var dritt kjedlig Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tror komunen har noe som heter ung i jobb, tilbud til ungdommer opp til 18 år Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bare se rundt etter ledige stillinger og søke på alt som du kan tenke deg... se på feks finn.no og deltidsjobb.no/sommerjobb.no Lenke til kommentar
gavao Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 deltidsjobb.no og sommerjobb.no, må du være fyllt 18 år, for å få deg "sommerjobb". er det noen som vet om butikker rundt om i nord-trøndelag og sør-trøndelag som tar inn ungdommer rundt 16 års alderen da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er ganske vanskelig for en under 18 å få jobb i matbutikk i grunnen. Det er av den enkle grunn at de som oftest vil at du skal kunne sitte i kassa, og da må man jo være 18 (tobakk og øl). Jeg vet ikke om det finnes telemarketing-firmaer i nærheten av deg, men der jeg jobber jobber det i hvert fall flere 15- og 16-åringer. Sjekk litt rundt og se om det er noen firmaer som driver med telemarketing (telefonsalg), her i byen trenger alle firmaene som er fler folk, så hvis det gjelder overalt er det lett å få jobb i den bransjen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ingen som leser retningslinjene lenger? Man er forpliktet til det når man melder seg inn i forumet, og krysser av på at man har godtatt de. Emnetittelen forklarer ikke godt nok hva tråden handler om, og bryter også med tre-ordsregelen. Jeg fikser, men ber trådstarter lese retningslinjene, og passe på slikt selv i fremtiden. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva med McDonalds? Jeg vet at de pleier å ha noen stillinger for 16-åringer og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå