Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei, jeg og en venn hadde tenkt å spille cod sammen. Multiplayer online går fint, vi inviterer hverandre til å joine den bestemte matchen. Problemet er at vi ikke får til å invitere hverandre til party, det kommer bare fram "Joining attempt #1,2,3.." osv. I dag prøvde vi med Special Ops. Det gikk greit å invitere til party. Det sto at vi var i party, men det gikk ikke å trykke på "Start Ops" - det var grått. Hvilket problem sitter vi her med? Er det noe med ruteren, eller er det bare rett og slett noe Steam strever med? Har drevet en god del research på nettet, men finner ingen fornuftig løsning. Mange som har noe av det samme problemet. Lenke til kommentar
festuz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Du har en NAT-stricta router, åpne NAT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det står jo at begge er "OPEN". : \ Hvor kan jeg sjekke det der da? Hvor er de instillingene? Lenke til kommentar
festuz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det står jo at begge er "OPEN". : \ Hvor kan jeg sjekke det der da? Hvor er de instillingene? Når du er i ditt party, og skal invite andre, så står det ''Your NAT is open/strict'' Er den open, men folk likevel ikke kan joine, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, den er Open. Både til meg og han som prøver å joine meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Av : p Hvis noen vet noe om dette, så add meg på steam: l3doqr. Eller bare svare her (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå