TheyStoleMyName Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei, vet ikke om dette er riktig sted, meen.. kan noen hjelpe meg : Jeg går på studiespes. 2 Vgs, begynner 3Vgs etter sommer. Jeg har veldig lyst å starte min egen resturant, men er ikke sikker på om hva jeg burde gjøre videre.. Noen som kan hjelpe? Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
juliasierra Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Vet ikke hvilke fag du har, men jeg tenker automatisk at det kanskje kan være greit å skaffe seg god kunnskap om budsjett, økonomi osv. Å være selvstendig næringsdrivende er hardt, og det er lurt å ha peiling på økonomi;) Lykke til Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Vet ikke hvilke fag du har, men jeg tenker automatisk at det kanskje kan være greit å skaffe seg god kunnskap om budsjett, økonomi osv. Å være selvstendig næringsdrivende er hardt, og det er lurt å ha peiling på økonomi;) Lykke til Åjaah.. Ok.. Jeg har ihvertfall økonomistyring, internasjonal engelsk og IT.. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå