lobfredd Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg har ett 8800gt kort her, jeg får bare svart skjerm, ikke noe bilde av bios eller noen ting. om jeg plugger det i pcn med ett annet skjermkort som hoved kort og starter windows, detecter windows 7 det som 9600gt :O Noen som vet om det går ann og fikse? flashe ny bios på det kansje? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 siden du har en pc til å teste det i. test det alene. om det blir svart på begge pc'ne er det no galt med skjermkortet. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Korte er nå Fiksa! Putta det i ovene på 200 grader i 10 min, lot det kjøle seg ned i 1 time and, Bang! Funker Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) hva er det som fikser seg selv ved å steke det i stekeovnen? 8800gt kort?! merkligste jeg har hørt om på lenge! hvor fant du ut at dette kunne hjelpe? Endret 4. april 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) hva er det som fikser seg selv ved å steke det i stekeovnen? 8800gt kort?! merkligste jeg har hørt om på lenge! hvor fant du ut at dette kunne hjelpe? Jeg leste først dette: http://www.overclock...esurrected.html så kom jeg over : så tenkte jeg bare, ja hvorfor ikke Endret 4. april 2010 av lobfredd Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Dette støtter under bumps problemet med NV GPUer, det jeg antar at du gjør er at du lar GPUen fikse en del av de avbrutte bumpsene som NV har vært billige med materialene på, men som sagt, problemet med disse kortene vil fortsatt være der dessverre. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 er dette et vanlig problem med 8800 serien? såfall er jeg glad jeg ikke hadde 8800gt kortet mitt mere en 2 uker. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Stort sett ser problemet ut til å være tilstede på alle NV kort etter 8800 og til og med GT200 ser ut til å være påvirket da blant annet GTX 280 og 260 har en god del returer med ett nesten lignende problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå